14

4.3K 276 28
                                    

Jeongguk Taehyung'un aşkını hissetmişti. Belki de  hissetmemişti, o öyle sanıyorda olabilirdi.

Jeongguk Taehyung'a kocaman bir gülüşle baktıktan sonra sorusuna cevap almadan çıkmıştı odadan. Belki de kötü cevap gelir diye korkmuştu(?)

Taehyung bugün taburcu olacak ve yurduna gidecekti. Ailesi zaten hastanede Taehyung'u bir kaç kere görüp, onun iyi olduğunu anlayıp Daegu'ya geri dönmüştü.

Namjoon çıkış işlemlerini halletmiş Jeongguk'un yanına gelmişti. Jeongguk ise yüzünde bir gülümsemeyle telefonuna bakıyordu.

"Taehyungla konuşmuşsun Jeongguk. Hoseok söyledi.." Jeongguk koyu kahve irislerini telefonundan çekmip hyunguna baktı. "Evet hyung, onunla konuştum. Ama yemin ederim onu üzecek bir şey yapmadım. Ben.. ben bizi hatırlamasını sağlayacağım. Korkmayın tamam mı? Taehyungie iyileşecek. Ve ben onu üzmeyeceğim." Namjoon'a göre Jeongguk şuan çok masumdu. Hatta yanaklarını mıncırmak istiyordu. Gülümsedi küçük kardeşine ve elini omzuna koyup hafifçe sıktı. "Buna inanıyorum Jeongguk." Bu cümle küçüğün de gülümsemesini sağlamıştı.

"Taehyung'u şuan giydiriyorlardır Jeongguk. Birazdan onu alıp hastanenin arka kapısına gel. Ön kapının her tarafında sasaengler ve magazinciler  var. Biz sizi araba da bekliyor olacağız. Kimseye gözükmemeye çalışın," Namjoon ceplerini yokladı ve iki tane buruşmuş maske çıkarıp Jeongguk'un eline verdi. "Bu maskeleri takın arabaya binene kadar. Ben de şimdi iniyorum, etrafı biraz kolaçan edeceğim. Sizin önünüzü açmış gibi bir şey yapacağım yani." Gülümsedi ve ayağa kalktı Namjoon. "Dikkatli gelin Jeongguk." Ve arkasına bakmadan koridoru terk etti.

"Jeongguk ise elindeki buruşmuş maskeleri olabildiğince düzeltip ayağı kalktı ve bir kaç kere Taehyung'un bulunduğu odanın kapısını tıklayıp içeriye girdi. Gördüğü manzara onu memnun etmemişti. Aksi olarak sinirlenmiş ve ellerini yumruk yapıp sıkmıştı.

Çünkü bayan bir hemşire Taehyung'un üstünü çıkarıyordu. Jeongguk yerinde duramadı ve hemen lafa atladı."Durun durun!" Hemşirenin elindeki eşofmanı da eline alıp Taehyung'un boynunda kalan tişörtü yavaşça ona giydirdi." Siz çıkın lütfen sevgilimi ben giydiririm." Hemşire kıkırdamış ve odadan çıkmıştı. Jeongguk ise sınırlı bir şekilde Taehyung'un eşofmanını giydirmeye çalışıyordu.

Taehyung elini önüne eğilmiş Jeongguk'un çenesinin altına koydu ve yukarı kaldırdı. Ona gülümseyerek bakıyordu. Bu manzara karşısında Jeongguk kalakalmıştı. Far görmüş tavşan gibi Taehyung'un gözlerine bakıyordu. Taehyung Jeongguk'un bakışlarına kıkırdamıştı. Bu Jeongguk'u daha daha şok ederken Taehyung ellerini önüne eğilmiş bedenin sırtına koyup onu hafifçe sarstı. "Jeongguk kendine gel. Tanrı aşkına çok komik bakıyorsun. Hadi altımı da giydir çıkalım."

"Oh! Ne? Efendim? Anlamadım? T-tamam giydiriyoru-" Jeongguk'un lafını Taehyung'un birden attığı kahkaha  bozmuştu.

Taehyung gülmekten yatakta tepinirken Jeongguk bu anı gülümseyerek izliyordu. Sonunda Taehyung yavaşça kahkahasını dindirirken Jeongguk onun eşofmanını da giydirmiş ve ayağı kalkmıştı. Yatağın karşısındaki dolaptan Taehyung'un eşyalarının olduğu çantayı da çıkartıp sırtına taktı ve sevgilisinin yanına gelip elini tuttu.

"Hadi sevgilim evimize gidiyoruz.."

Oy ve yorum istiyorum arkideşleeeer

Ve sizce kitap nasıl gidiyor beğeniyor musunuz?

what is love? •taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin