BU SEFER ODAMDA YAZIYORUM YANİ AYIQ OLUN OLUM
Taehyung kapı kapandıktan sonra hıçkırıklarını daha fazla tutamamış ve rahatça onları serbest bırakmıştı.
Ne demekti o? Jeongguk intihar mı edecekti?
Düşünceler beynini kemirirken Taehyung yatakta ağlamanın bir faydası olmadığını anlayınca hızla dolaptan beyaz kısa kollu tişört, siyah bir kot ve salaş bir ceket alıp hızla evden çıkmıştı.
Jeongguk'un peşinden gidecekti Taehyung. Sevgilisinin zor zamanlarında yanında olacaktı.
Jeongguk bulundukları sokaktan tenha bir sokağa saptığında Taehyung biraz gerilse de yoluna hızla devam etti. Tanrıya şükür ki hava daha tam kararmamıştı. Yoksa Taehyung o sokaktan belki de geçemeyebilirdi.
Jeongguk'un adım seslerini duyduğunu fark eden Taehyung hızla kendini yanındaki inşaatın bahçesine atmıştı.
Ucuz kurtulmuştu.
Evleri dik bir dağın biraz aşağısında olduğu için Jeongguk'un gittiği yeri az çok tahmin ediyordu. Eskiden hep gittikleri tepeye gidecek ve gökyüzüyle konuşacaktı Jeongguk. Dertlerini anlatacaktı bulutlara..
En azından Taehyung öyle düşünüyordu.
Sonunda ara sokaklardan çıkmış ve dağın yokuşuna gelmişti Jeongguk ardından da sessiz adımlarla gelen Taehyung..
Dağın ucu kirli bir baraja uzanıyordu. Taehyung sudan hep korktuğu için uçurumun ucuna geldiklerinde Jeongguk'a kocaman sarılır ve aşağıya bakmazdı.
Taehyung hâlâ Jeongguk'un peşinden ilerlerken onun durmasını bekliyordu ama Jeongguk hâlâ hızla uçuruma doğru yürüyordu, yoksa..
¿
3000 okunma görmeden yeni bölüm atmayacağım.
SAYGILAR SEVGİLER EFENİM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is love? •taekook•
أدب الهواةJeon Jeongguk çok büyük bir hata yapar, Kim Taehyung üstüne daha kötülerine ekler. -TAEKOOK-