36

2.4K 141 8
                                    

Sea geri geldimdlfjskdkwkdjwlfnwlfn

SİZİ SEVİYOM LAN

Bolum kısa olucak galibqfldjwljwlfnwlfn

Muah

"İşinize bugün eve yukarıda devam edemeyeceksiniz üzgünüm."

Yoongi hyung salona sitem ederken girdiğinde birde bize bağırıyordu. Sanki kendisi Jiminle bunları hiç yapmıyordu, pehh..

Jeongguk üstümden kaldırıp Televizyonu açmaya çalışıp açamayan ve kendi kendine küfür eden Yoongi hyungun yanına gidip arkasından sarıldım.

Jeongguk şuan çok fena kıskanmış ve sinirlenmiş olmalıydı ama Yoongi hyung ona sarılmamı çok severdi. Hatta eskiden bana hep ona sarılmamı söylerdi, bu onu fazlasıyla rahatlatıyormuş.

"Hyung, neden sinirlisin?"

"Taehyung.." Beni yavaşça kendinden ayırmış ve Jeongguk'u umursamadan her zaman dile getirdiğim damarlı elleri yanaklarımı bulmuştu.

"Hoseok ile tartıştım biraz ona moralim bozuldu."

"Neden hyung?" Jeongguk benden önce atlamış ve yanımıza gelip belimden tutmuştu. Yoongi hyung o kadar dalgındı ki muhtemelen şuan Jeongguk'un ikimizi kıskandığını bile anlamamıştı.

"Son zamanlarda çoğunuzu aksattığımın farkındayım, kendimi çoğu şeyden soyutladım. Hoseok da aynen bunları söyledi. Doğru söylemesi ilk defa canımı hu kadar yaktı.."

Jeongguk Sanki aklıma bir seu gelmişçesine yere bakarken önce kaşlarını hafifçe çattı ardından yüzü ifadesiz bir hâl alırken gülümsedi ve Yoongi hyungun omzuna elini koyup sıktı.

"Bugün bizim günümüz olsun hyung. Akşama hızlı bir organizasyon yapalım ve bir yer tutup bütün gece içelim. Hem rahatlarız hm?" 

Jeongguk'un söyledikleri Yoongi hyungu gülümsetirken başıyla onaylayıp koşarak üst kaya çıkmıştı. Kesinlikle Jimine yalvarıp kıyafet almak için alış-veriş merkezine gitmeyecek-

"JIMIN-AH!"

                                                ×××

LÜTFEN OKUMADAN GEÇMEYİN

ÖNCELİKLE SON ZAMANLARDA OKUL NEDENİYLE BÖLÜM ATAMADIĞIMIN FARKINDAYIM AMA 15 TATİLDE BÖLÜMLER ESKİSİ GİBİ SIK SIK GELİR.

ASIL DEĞİNMEK İSTEDİĞİM KONUYA GELİRSEK BU FICE BAŞLAMADAN ÖNCE AKLIMDA SADECE İLK 3 BÖLÜMÜ FALAN VARDI VE İSTEDİĞİM GİBİ DEVAM ETTİ SONRADINDA KAOS FALAN OLSUN MU YOKSA SADECE TEXTING OLSUN MU DİYE DÜŞÜNMÜŞTÜM VE BİRLEŞTİRDİM.

YANİ DEMEK İSTEDİĞİM BEN MÜKEMMEL BİR YAZAR DEĞİLİM HER BÖLÜME MANTIKLI BİR ŞEY EKLEYEMEM İSTER BİRİNİ MAL YAPARIM DİĞERİNİ ZEKİ. YORUMLARINIZI LÜTFEN BUNUN BIR HAYRAN KURGU OLDUĞUNU GÖZE ALARAK YAPIN SİZİ SEVİYOM ÇİNGULAR MUAHH


SEA YİNE BEN VE YİNE KISA BİR BÖLÜM

what is love? •taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin