Vkookda #6'yız vay bee bugünleride mi görücektim teşekkürler :)
Jeongguk'un durmadığını farkeden Taehyung hızla ona doğru koşup yetişmeye çalıştı. Gözlerindeki yaşlardan dolayı önünü görememesi sinirini bozuyordu Taehyung'un. Bu yüzden koluyla sert bir şekilde gözündeki yaşları sildi.
Jeongguk onu bırakmazdı.
Değil mi?
Güneşin batışına karşın uçurumun ucunda oturan Jeongguk derin bir nefes almış ve bulutlara bakmıştı. Sonunda onun oturduğunu farkeden Taehyung zorla gülümsedi ama daha önce geldiklerinde hiç o kadar uca oturmamışlardı.
"Tanrım... sanırım deliriyorum, karşımdaki bulutlar bile Taehyung'a benziyor." Gülümsedi. Gözyaşları ardından sevgilisinin adını söylemesi bile onu mutlu etmişti. Taehyung ise sadece onu izliyordu.
"Ben çok kötü biriyim değil mi? Ona çok zarar verdim ben. Yıprattım,canını yaktım.. ama o hâlâ beni seviyor Tanrım. Ben gerçekten ona verdiğim değeri kimseye vermiyorum.. geçmişte yaşananlar hâlâ gözümün önünde canlanıyor ve ben gün geçtikçe daha kötü oluyorum. Taehyung'u çok seviyorum ben. Evrendeki yıldızlar, gökteki bulutlar bile buna şahitken ben yine ona uzak hissediyorum. Kariyerim.. kariyerimi belki de artık bir kenarıya çekmeliyim, Taehyung'la olan ilişkimi bütün dünyaya duyurmak istiyorum. Ama elimden bir şey gelmiyor. Çünkü sikik bir sözleşme her şeyi bok ediyor!" Yanındaki taşı alıp hışımla fırlattı Jeongguk. "B-ben onun acı çekmesine dayanamıyorum.." küçük bir adım daha attı Jeongguk. "Yanına gelsem ya Tanrım? Zamanı geldiğinde Taehyung'da geldiğinde buluşuruz bir gün özgürce. Olmaz m-" son adımı atacakken Taehyung büyük bir hızla Jeongguk'a doğru koşmuştu. "Jeongguk dur!!" ama aniden bağırmasıyla korkan Jeongguk'un sol ayağı kaymış ve aşağıya doğru kendisiyle birlikte düşmüştü.
"Hayır!"
Ehe :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is love? •taekook•
ФанфикJeon Jeongguk çok büyük bir hata yapar, Kim Taehyung üstüne daha kötülerine ekler. -TAEKOOK-