12

4.7K 290 96
                                    

@koreanmagazin: Son gelişmelere göre Kim Taehyung'un durumu şuan iyi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@koreanmagazin: Son gelişmelere göre Kim Taehyung'un durumu şuan iyi. Ama bazı fanlar hafıza kaybı geçirdiğini söylüyor. Bu konu hakkındaki düşünceleriniz ne?

❤63.783  💬32.792

@kimtaetae: oh tanrım umarım o iyidir ve bizi unutmamıştır.🙏

@taekookizm: Kesinlikle yalandır. Kim Taehyung asla hayranlarını ve grup arkadaşlarını unutmaz.

@worldarmy: umarız bu olanlar tanrının küçük bir oyunudur. Kim Taehyung bizleri hala çok seviyor ve unutmadı.💜

@ilovekingtan: ağlıyoerum...

@bangtansasaengs: Olanların hepsi doğru Kim Taehyung geçici bir hafıza kaybı yaşıyor. Umarız yakında herşeyi hatırlar..

@sextapebekleyentaekooker: Sana nasıl inanacağız? @bangtansasaengs

@bangtansasaeng: çünkü şuana kadar hiçbir yalan bilgiyi sayfamda paylaşmadım ve ben 78.000 takipçiyi de Taekook gerçek dediğimde yapmadım sadece emin olabilirsin. Ama inanmak istemiyorsan senin sorunun çünkü bunlar gerçekler @sextapebekleyentaekooker

---
Jin ınstagramda dolaşırken girdiği sayfanın yorumlarına bakınca ağzı açıkta kalmıştı. Cidden nasıl bu kadar çabuk bilgi edinmişlerdi? Hastanenin bu katına sivil hiç kimse bile sokulmuyorken..

Jin diğer yorumlara da göz gezdirirken önünden hızla geçen bir silüet görünce hızla ayağa kalktı ve Taehyung'un kaldığı odaya hızla giriş yapacak olan Jeongguk'u durdurdu. Ve kendisine çevirdi güçsüz bedeni.

"Jeongguk napıyorsun? O uyuyor. Lütfen şuan yanına gitme.."

"H-hyung onu sapasağlam görmeye ihtiyacım var. Onunla konuşmalıyım, söz canını acıtmayacağım. Yemin ederim."

"O-oh peki birileri biliyor mu? Y-yani odaya gireceğini birilerine söyledin mi?" Sonlara doğru sesi kırılmıştı büyük olanın. Bu yaşadıkları hepsine çok ağır gelmişti. Taehyung tamamen iyileştikten sonra kesinlikle biraz ara vermeleri gerekliydi.

"Evet, Hoseok hyung biliyor."

"Tamam o zaman Jeongguk. Yanına git ama onu üzecek veya zarar verecek şeyler söyleme.." Jinin dedikleriyle Jeongguk kafasını yere eğmişti.

"Tamam hyung sen kafeteryaya inebilirsin. Ben Taehyung'un yanında olacağım. Bir şey olursa sizi ararım zaten." Jin küçüğünün omzunu sıktı ve bulundukları katı terk etti.

Jeongguk hyungunun gitmesiyle derin bir  nefes alıp verdi. Çok heyecanlanmamıştı Taehyung ile konuşacak diye. Ve o an Jeongguk odanın kapısını çaldı ve aşık olduğu kişinin sesini duydu. "Kim O?"

Jeongguk kapıyı açtı ve içeri girdi. Gerilmişti, kapıda ne diyeceğini bile şaşırmıştı. Ama odaya girdiğinde onun muazzam irisleriyle göz göze geldiğinde titredi. Tanrıya dua ediyordu lütfen onun karşısında ağlamayayım diye. Ama o da biliyordu ki kesinlikle ağlayacaktı.

"M-merhaba Taehyung. B-ben ş-şey.. Jeongguk!"

"Taehyung?" Daha adını bile hatırlamayan Taehyung için Jeongguk'un işi zor olacaktı ama yılmadan ona her şeyi anlatacaktı.

Ortamdaki sıcaklık Jeongguk'u daraltırken deri ceketini refakâtçı koltuğuna bıraktı ve Taehyung'un yatağının yanındaki sandalyeye oturup elini tuttu. Taehyung ise hiçbir şey anlamamış Jeongguk'a boş gözlerle bakıyordu.

"Elini çekme olur mu? Buna ihtiyacım var lütfen. Sana her şeyi anlatacağım sevgilim.." gülümsedi Jeongguk. Ona sevgilim demeyi özlemişti. Ama Taehyung'un bakışları Jeongguk'un anlatma isteğini düşüyordu. Çünkü ona hala boşve anlamaz gözlerle bakıyordu.

"T-taehyung sevgilim.." dedi ve derin nefes aldı, "S-sen bundan iki gün önce kaçırıldın. V-ve bizler bu duruma karşı yıkıldık. Bütün dünya senin kaçırılma haberini konuştu. Herkes senin için gözyaşı döktü Taehyung. Milyonlarca insan.."

"B-ben kaçırıldım mı? Bütün dünya beni mi konuştu? Sevgilim mi? B-ben hiçbir şey anlamıyorum Junghung." Daha adımı bile söyleyemiyor diye düşündü Jeongguk. Ama pes etmeyecekti, her şeyi anlayacaktı sevgilisine.

"Hayır  Junghung değil adım Jeongguk sevgilim." Taehyung'un suratı birden düşünce Jeongguk hemen lafa geri atladı "Yani yani Taehyung şuan adımı hatırlamaman sorun değil sevgilim. Bi normal üzülme.."

"Üzgünüm.." dedi Taehyung. Serum olmayan eliyle gözünden aktı akacak olan yaşı silerken "Ben ona üzülmedim. Yani ona da üzüldüm a-ama sen bana sevgilim diyorsun. B-ben ise sen elimi tutunca hiçbir şey hissedemedim Jeongguk.."

O an "keşke"dedi Jeongguk "keşke ona eve gelmemesini söylemeseydim.."


Hobaa yarın ilk iki ders matematik hoca anamı sikicek inş tahtaya kaldırmaz amk dua edin


what is love? •taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin