Jeongguk Taehyung'u hazırladıktan sonra aklıma son anda dank eden şeyle gülümsemişti. Çünkü az kalsın hyungunun onlar için verdiği maskeyi takmayı unutuyordu.
Taehyung yatakta Jeongguk'un hareketlerini izlerken onun sıcak ellerini yüzünde ardından da kulağında hissetmişti. İstemsizce kapanan gözlerine karşı çıkamamıştı. Eller yüzünden yavaşça çekilirken gözlerini açıp karşısında ona bakan küçüğüne yüzünde bir mimik oynamaksızın baktı. Jeonggukda yüzüne siyah maskesini takmıştı.
Hazır olduklarını anladığında elini yataktaki bedene uzattı, "Taehyung hadi gidiyoruz." Gözleriyle sanki karşısındakini tarar gibi bakan Taehyung kendine gelmiş ve Jeongguk'un elini ittirip odadan dışarı çıkmıştı. Bu Jeongguk'u üzse de sesini çıkarmamıştı.
Koridorda Taehyung öndenJeongguk arkadan ilerlerken birisi aniden Taehyung'un önünde biterken anında ona sarılmıştı. Taehyung yerinde donakalırken Jeongguk hızla Taehyung'a sarılan kızı ittirmişti. " Kendinize gelin, o hasta daha yeni taburcu oldu. Nasıl bu kadar rahat olabilirsiniz?! Lütfen korumalar gelmeden burayı terk edin!"
Jeongguk Taehyung'un elini tutmuş hızla asansöre adımlarını yöneltmişti. Asansöre bindiklerinde asansöre yetişmeye çalışan kızı görünce sinirle solumuştu Jeongguk. Takıntılı hayranlardan nefret ediyordu, tabi onlara hayran denirse..
Asansör kapısı genç kız yetişemeden kapandığında Jeongguk kızın merdivenlere yöneldiğini anlamıştı. O da biliyordu ki genç kız onları hastaneden çıkana kadar rahat bırakmayacaktı.
"Jeongguk, o kız kimdi?" Jeongguk donuk bakışlarını parlatarak Taehyung'a bakmıştı. "Sadece bizim peşimizde dolanan takıntılı insanlardan biri.."
"Oh anladım."
Jeongguk asansör kapısı açıldığında nefes almadan tekrar Taehyung'un elini tutmuş iksirini arka kapıya yönlendirmişti. Hızlı adımlar Taehyung'u yoruyordu. Sonuçta neredeyse bir hafta önce ayağından ameliyat olmuştu.
Jeongguk yavaşlayan Taehyung'a donup baktığında içi acımıştı. "Jeongguk," dedi ve derin nefes aldı Taehyung. "Ben çok yoruldum. Biliyorsun ben ayağımdan ameliyat oldum ve canım çok yanıyor. Daha fazla yürüyeceğimi sanmıyoru-" Jeongguk hızla Taehyung'u kucağına almış konuşmadan hızlı adımlarla yürüyordu. Taehyung kocaman olmuş gözlerle Jeongguk'a bakarken elini onun boynuna sarmıştı. Sonuçta bunu düşmemek için yapıyordu değil mi(?)
Sonunda arka kapıya varan ikili derin bir nefes almıştı. Jeongguk tanıdık arabayı görünce adımlarını oraya doğru yönlendirmiş ve arabadan Hoseok'un yardım etmek için inmesini izlemişti.
Taehyung'u koltuğa yavaşça bırakan Jeongguk yanına yerleşirken Hoseokda arabaya binip kapıyı kapatmıştı.
"Hadi Taehyung unuttuğun evini hatırlamaya gidiyoruz."
Sıkıldım ve bölüm attım ayol
Ulan kitap şaka maka okunuyor amk şaşırdım vallaoedjsodjwodj
Neyse sizi seviyore ve yarın yine bok gibi olduğum matematik dersi var dua istiyorum tşk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is love? •taekook•
FanfictionJeon Jeongguk çok büyük bir hata yapar, Kim Taehyung üstüne daha kötülerine ekler. -TAEKOOK-