32

3K 179 41
                                    

@ggukjeon: Bu fotoğrafı çekildiğimiz günü hatırladınız mı? #taekookrm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ggukjeon: Bu fotoğrafı çekildiğimiz günü hatırladınız mı? #taekookrm

❤ 526.738  🗨 67.047

@joonkim: Tanrımm o zamanlar ne kadar da küçükmüşüz..

@tataehyung: Jeon Jeongguk sana bu fotoğrafı atma demedim mi?!

@ggukjeon: Aa neden hyung :)

@tataehyung: Çok seksi çıktında ondan..

@arabeniyalabeni: Kalktı.

@poppy: I am poppy.

@ggukjeon: I am Jeongguk. @poppy

@t-army: anaskim..

@smutcutaekooker: Where is the sextape maaan?!!

@jikookcugörl: E yuh yani ananın amı

×××

@tataehyung: ❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@tataehyung:

❤637.921  🗨244.632

@masumbirtaekooker: Kırmızı kalp mi O? Allahım bu momentlar nereden geliyor cennetten mi saldın?

@smutcutarkooker: Jungkook sevimli bebeğim o ağzına Taenin...

@xox: selam! Eğer eğlenmek istiyorsan hikayeme bak.

@dominos: Acıkınca kafam dominosa gideeeer

@ggukjeon:

---

"Jeongguk!" Taehyung ayağında pandalı panduflarıyla hızla  merdivenleri inerken salonda televizyon izleyen Jeongguk hemen koltukta dikleşmiş ve fazlasıyla tatlı gözüken sevgilisine bakmıştı.

Taehyung hızla kendini Jeongguk'un yanına atarken hemen elleri sevgilisinin pürüssüz yüzünü kavramış ve parıldayan irisleriyle Jeongguk'a bakmaya başlamıştı.

"Jeongguk.." birden bire telâşlanan sevgilisi anında yanaklarındaki elleri çekmiş korkuyla Taehyung'a bakmıştı.

"Sevgilim.. beni kaçıran adamlar yakalanmış.. ve bay pdnim olayı halletmiş yani mahkemeye bile çıkmışlar bende şimdi telefonda öğrendim. Olay bizi etkilemesin diye bay pdnim söylememiş."

"Oh.. O orosp-" Taehyung parmağını Jeongguk'un dudağının üstüne kapamış ve uyaran bakışlarını ona yollamıştı.

"Asıl konumuz bu değil sevgilim.."

"Peki konumuz ne Taehyung?"

"Ben..Yani... ımm.. şe-"

"Taehyung güzelim, söyleyecek mısın artık?" Taehyung derin nefes almış ve ellerini gözüne siper ederek koca evde bağırmıştı.

"Bizi çok özlediğim için tatile çıkmak istiyorum seninle Jeon Jeongguk!!"

Jeongguk duyduklarıyla kahkaha atarken bir yandan kırmızının 50 tonuna bürünen sevgilisine bakıyordu.

"Jeongguk gülme!"

"TaehyungAHHAAHAHHA"

"Yah! İstemiyorum tatil falan lanet olsun." Panduflarıyla hışımla koltuktan kalkan Taehyung odasına doğru giderken Jeongguk'un sihirli sözcükleri onu durdurmuştu.

" Peki sevgilim ama jeju adasına gidelim. Ve Tanrım 1 ay geri dönmeyelim!"

Taehyung duyduklarıyla sevgilisine koşarken Jeongguk'un kucağına oturmuş ve yüzünün her yerini öpüyordu."

"Tanrım seni seviyorum seni seviyorum seni seviyoru- SENİ SEVİYORUM!"  Jeongguk gülerken elini sevgilisini ağzına kapatmıştı.

"Sakin ol sevgilim. Harika bir tatile çıkıyoruz sonuçta enerjini harcama. Orada bol bol kullanacağım çünkü."

Utangaç Taehyung günyüzüne çıkarken odayı hızla terk etmişti Taehyung.

Şimdi internetten bilet alıp valizlerini hazırlayacaktı..

Smut yazsam mı AMKOAHSSKGDDWIDVWIDBWOHDOWEPWDBQODBQODBQODHQODJWOBDWKBDOWXBWODBWOH

Neyse finale baya az var belki diğer bölüm olabilir...


what is love? •taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin