Lütfen yeni yayımladığım fici de okuyun gırolar¡
Uyuyamamıştı.
Omzunun ardından duyduğu hıçkırık sesleri olmayan uykusunu daha da açıyordu Taehyung'un.
Onun canınında acımasını istiyordu, tıpkı kendisinin ki gibi..
Jeongguk Taehyung'un uyuduğunu sanıp onu uyandırmamak adına elini ağzına koyup durmayan hıçkırıklarını dindirmeye çalışıyordu, ama gök her gürüldediğinde yatakta sıçrayıp gözlerini sımsıkı kapatıyordu. 'Ne olurdu ki..' diye düşündü içinden, 'Ne olurdu ki uyumadan bana sarılsaydı da kokusunu içime çekip korkmadan uyuyabilseydim.'
Taehyung kendini daha fazla zapt edememiş ve arkasına dönmüştü. İrisleri umutla parlayan Jeongguk'u görünce gözünden bir yaş düşmüştü. 'Onu ne kadar çok incittim' diye düşündü.
Dayanamadı ve kollarını hızla Jeongguk'un beline dolayıp başını boynuna gömdü Taehyung. Jeonggukta hızla aynı şeyi yaparken ağlaması şiddetlenmişti.
Taehyung onu nasıl susturacağını biliyordu.
Belinde olan bir elini yavaşça çekip Jeongguk'un kahverengi olan yumuşacık tutamlarına elini attı Taehyung. Jeongguk'un birazdan mayışıp uyuyacağını biliyordu.
Ve uyumadan önce Taehyung'a "seni seviyorum.." demeyi unutmamıştı.
Aradan bir kaç dakika geçtikten sonra Taehyung Jeongguk'un uyuduğunu anlayıp o da dilinden çıkmak isteyen kelimeleri serbest bırakmıştı. "Bende seni seviyorum Ggukie.."
Ama hesap etmediği bir şey vardı. Çünkü Jeon Jeongguk o an uyumamış Taehyung'un ağzından çıkan kelimeleri duymuştu.
Selamın Aleykümmm
VE BU GEÇİŞ BÖLÜMÜ GİBİ BİR ŞEY YANEĞ
Nasılsınız inşallah? Evet evet iyisiniz çünkü yarın ben okula gitmiyorum NİHAHAHAHA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is love? •taekook•
FanficJeon Jeongguk çok büyük bir hata yapar, Kim Taehyung üstüne daha kötülerine ekler. -TAEKOOK-