8

5.4K 329 246
                                    

(Ertesi Gün)

Bang pd karakolda sabahlamış ve oraya gelen vatandaştan Taehyung'u kaçıran kişilerin aracının plakasını öğrenmişti.

Şimdi ise bütün Seul Kim Taehyung'u arıyordu.

Az kalmıştı, hemde çok az. Taehyung geri gelicekti, bunu biliyorlardı ama o nasıl geri dönecekti? Psikolojisi ne durumdaydı? Ve de bedeni...

---

Korumalar yurdun etrafına gruplar halinde dağılmış herhangi bir önleme karşı etrafı çok iyi bir şekilde inceliyorlardı. Bu manzarayı gören Jeongguk'un gözünden bir damla yaş daha düştü. Biliyordu, çok kırmıştı Taehyung'u. Hemde çok. Ama geri istiyordu Onu, her şeyi düzelteciğine inanıyordu.

'Taehyung bir gelsin' dedi içinden Jeongguk ' ilişkimizi gizlemeyeceğim bile' ama Taehyung bu ilişkiyi geri ister miydi? Daha önemlisi Taehyung hayatta olacak mıydı?

Jeongguk'un düşüncelerini bölen şey Jin'in   yankılanan korku dolu çığlıklarıydı. Jeongguk anında sesin geldiği yere doğru koşturmuştu. Ne olmuştu öyle?

Sesi duyan herkes Jeongguk gibi koşturunca korkmaya başlamışlardı. Ses giriş katından geliyordu.

Jimin merdivenin yanındaki camdan aşağı bakınca gördüğü şey karşısında şoka uğramıştı.

Taehyung'u evin önüne siyah bir araç fırlatmış ve gaza basarak kaçmıştı. Korumalar ise arabalarına atlayıp aracın peşine düşmüştü. Seokjin ne yapacağını bilemez bir şekilde evin kapısından Taehyung'a bakıyordu. Transtaydı, gidemiyordu yanına, kımıldayamıyordu.

Jin'i gören Jeongguk onu kapıdan ittirmiş olanları görmek istemişti. Ama karşısında baygın belki de ölü bir şekilde yerde yatan Taehyung'u görünce bağırarak yanına koşturmuş kafasını bacağına koymuştu. Yanağına acıtmayacak şekilde tokat atıyordu.

"Taehyung! Taehyung! Bana bak, bana bak güzelim. O güzel gözlerini aç Taehyung. Beni sensiz bırakma yalvarırım uyan!" Taehyung'dan zorla gözlerini çeken Jeongguk yanlarına koşarak gelen hyunglarına yalvarırca bakmıştı.

"Ambulansı arayın hyung! Lütfen ona bir şey olmasın.."

"J-jeongguk aradık. Hemen burada olacaklar. Kalk oradan vücuduna zarar verebilirsin, lütfen."

Jeongguk duydukları karşısında kafasını sallamış sevdiği çocuğun kafasını dizlerinden ayırmış ve yavaş bir şekilde çimlere yatırmıştı. "O-ona bir şey olmaz değil mi?" Dedi korkuyla.

Jeongguk Taehyung'un sadece kanlarla kaplı o mükemmel yüzüne bakmıştı. Vücuduna dikkat etmemişti bile.

"B-bir dakika..." desi Jeongguk zor aldığı nefesleri verirken " hyung ona ateş ettiler! Hemde iki kere! Bir daha arayın ambulansı çabuk gelsinl-"

Jeongguk'un lafını bölen şey Hoseok tarafından sol gözüne yediği yumruktu.

"Seni orospu çocuğu! Taehyung senim yüzünden bu halde! Sakın, ondan uzak dur Jeongguk. Uzaklaş yanından. Benim kardeşimi sen bu hale getirdin. Umarım Taehyung seni affetmez. Çünkü ben seni affetmeyeceğim!" Hoseok bir yumruk daha atmak istemişti ama Jimin ve Yoongi onu zorla tutmuşlardı. O sırada ambulans gelmiş ve içinden sedyeyle ilk yardım ekibi çıkmıştı koşarak, herkesin bakışları oraya döndüğünde ardından bir araç gelmişti. Tanıdık bir araçtı ama kimse şuan bunu düşünmüyordu.

Araçtan inen bang pdnim anında çocukların yanına koşmuş ve hepsine kocaman sarılmıştı. Herkes ağlıyordu şimdi, hıçkırıkları ve gözyaşları ortamdaki sessizliği bozuyordu.

Sonunda ayrıldıklarında dikkatlice Taehyung'a baktılar. Her yeri, vücudunun her yeri kandı. Sol bacağında ve sağ kolunda kurşunlar vardı.

"Çok fazla kan kaybetmiş." Dedi ilk yardım ekibinden biri sedyeyi ambulansa taşırlarken " sadece bir kişi bizimle gelebilir, kalanlarınız araçla bizi takip edin!" Dedi ve ambulansın arka kapısı kapandı.

Jeongguk anında ambulansa koşarken Hoseok onu durduracaktı ama Namjoon ona öyle bir bakış atmıştı ki Hoseok usulca basını sallayarak üyelerle arabalarına binmişlerdi.

Ambulansın siren sesi geçtikleri yolları çınlatırken Jeongguk sık sık arkasına bakıyordu.

" O nasıl? İyileşecek değil mi?"

"Bay Kim çok kan kaybetmiş. Onun kan grubuna uyan birinden kan almamız gerekicek hastanede."

"B-ben! Benim kanım uyuyor ben veririm."

"Peki o zaman sizin kanınızı hastaneye varınca alırız Bay Jeon."

---

Hastaneye vardıklarında Taehyung'u direk ameliyata almışlardı. Jeongguk'u ise kan vermek için özel bir odaya. Üyeler ise ameliyathanenin önünde Taehyung'un sağlığıyla ilgili iyi bir haber bekliyorlardı.



what is love? •taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin