@koreanmagazin: BTS grubunun ünlü vokali Kim Taehyung'dan dün gece 12'den beri haber alınamıyor. Ünlü sanatçının grup arkadaşları, ailesi ve hayranları yıkılmış durumda. Gece saatlerinde Kim Taehyung'u tanıyan bir vatandaş onu maskeli ve kulaklık takarken görmüş ama hemen tanımış ona doğru gitmek istemiş ancak arkadan Kim Taehyung'a doğru koşan adamları görünce donup kalmış. Ve yardım edememiş ancak arabanın plakasını alabilmiş. Şuan Kim Taehyung'u gören vatandaş karakolda ifade veriyor. Umarız en kısa sürede bulunur.
❤ 648.827 💬 274.947
@multishipper: Taehyungie umarım şuan iyisindir. Seni çok çok çok özlüyoruz. En kısa zamanda aramıza döneceksin. Ah kahretsin ağlamaktan yazamıyorum ama benim tanıdığım Kim Taehyung çok güçlüdür.💜
*@ggukjeon'da dahil 34.654 kişi bu yorumu beğendi.*@bangtansarmy: Taetaee geri gel seni çok özlüyoruz...
@masumbirtaekooker: Ben ne diyeceğimi bile bilmiyorum. Üyeler ve Taenin ailesi ne durumda tanrı bilir.
@iluvbts: Seni çokça morluyorum Taetae! Seni özledik 💜💜💜💜
@ggukjeon: Seni çok özledik Taehyungshi...
*65.921 kişi bu yorumu beğendi*--
(Taehyung'un kaçırıldığı gece)Jeongguk gece bilmediği numaradan bir arama almıştı fakat kim olduğunu bilmediği için salona arkadaşlarının yanına gitti. Bir kaç saniye gözlerini üyelerde gezdirdi, Taehyung'un evde olmadığını ona eve gelme dedikten bir saat sonra anlamıştı...
İçinde bir sızı hissetti Jeongguk ama sonrasında geçti. Üyeler L koltukta televizyon izliyorlardı. Jimin Yoongi'nin omzunun altında dolu gözleriyle ekrana bakarken Yoongi onun saçlarını öpüyordu.
Gülümsedi Jeongguk. Onlar çok yakışıyorlardı, ama o an onlara bakılı kalırken telefonu tekrar çaldı.Yine bilmediği numaradandı.
Üyelerin bakışlarını üzerinde hissettiğinde onlara bakma gereği duydu.
"Namjoon hyung, az önce yine bu bilmediğim numara benj aradı ve açmadım. Sen bakar mısın?" Dedi Jeongguk telefonunu hyunguna uzatırken.
Namjoon o an hiç beklememiş anında telefonu açmış ve hoparlöre almıştı.
"Alo kimsiniz?"
"Oh! Kim Namjoon. Lütfen Taehyung'a ağlamaması gerektiğini söyleyin. Sinirimizi bozmaya başlıyor, şiddete yönelmek istemiyoruz sonuçta kaçırdığımız kişi Kim Taehyung öyle değil mi?" Dedi karşı hattaki adam ukala bir tavırla.
Herkes şok olmuştu. Donmuşlardı, sadece kocaman olmuş gözlerle ekrana bakıyorlardı.
Jeongguk olanlara anlam veremiyordu. Ne demişti o adam 'kaçırdığımız' mı?
"Ne!?" Jimin'in bağırmasıyla transtan çıkan Jeongguk telefonunu hyungunun elinden alıp bağırmaya başladı.
"Sizi orospu çocukları! Taehyung'a sakın zarar vermeyin! Sizi bulacağız ve sonunuzu cezaevinde çürüyerek geçirmenizi sağlayacağız! T-taehyung, güzelim orada mısın? Sana bir şey yaptılar mı? İyi misi-"
Ve o an Jeongguk'un sesini kesen şey telefondan geçen silâh patlama sesiydi. Ve yine kimse üyeler dışında hiç kimse o gece o telefondan bir silah sesinin geldiğini bilmiyordu...
Aga beee böyle yazınca da bi kötü oluyorum ama ekdnekdnskn
Gençler şuan düzeltme yapıyorum. Ve anlamadığımız şeyler var farkındayım. Öncelikle ilerki bölümlerde taenin kaçırıldığı geceyi yazacağım yani bu bölümün devamı olacak aklınız karışmasınVe üzgünüm istediğim gibi yazamıyorum ve güzel olmayınca siz de beğenmiyorsunuz. Üzgünüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is love? •taekook•
Fiksi PenggemarJeon Jeongguk çok büyük bir hata yapar, Kim Taehyung üstüne daha kötülerine ekler. -TAEKOOK-