Herkese merhaba, okullar falan filan derken uzun zamandır bir bölüm yazamadım. Hepinizden özür diliyorum. Umraım, bölümü beğenirsiniz. 🤗
Yorum ve oylarnızı bekliyorum. 💓
13. BÖLÜM 'KAÇIŞ'
Boş bir sokak düşünün, yalnızsınız. Ayak sesleriniz yankılanıyor bir tek sokakta. Şimdi at gözlüklerinizi çıkarın ve öyle bakın bi sokağa.
Sokak şuan boş mu? Ya da o sokak sessiz mi?
O sokak dışarıdan boş gözüküyor olabilir. Ama o sokak hiç boş olmadı. O sokakta ruhtan parçalar var.
Bakın, sağ taraftaki sarı duvarın altında, sevdiğini kaybeden bir adamın ruhundan bir parça can çekişiyor orada.
Tam yanında, hayallerinden vaz geçmiş bir genç kızın ruhu var. Ama o ruh, can çekişmiyor, çünkü umudu artık yok.
Sesleri dinleyin bir de. Sessiz çığlıkları duyuyor musunuz?
Çığlıkları,
Yakarışları,
Acı dolu o çaresiz çığlıkları,
Hala bir umut oraya o yakarışları,
Duyuyor musunuz?
Herkes duyamaz bunları. Ruhundan bir parça kaybeden, o acıları anlayan, empati yapabilen birileri duyabilir ancak.
Peki benim de ruhum can çekişiyor, görüyor musunuz?
Umut arayan, kurtulmak için yalvaran, o can çekişen çığlıklarımı duyuyor musunuz?
Duyuyor musunuz feryatları mı?
Duyuyor musunuz hıçkırıkları mı?
Görüyor musunuz can çekişen ruhumu?
Görüyor musunuz, göz yaşlarımı? O görünmeyen ama her zaman akan göz yaşlarımı
Eğer görseydiniz, yardım ederdiniz, eğer görseydiniz o cebinizde küflenmek üzere olan peçete ile, göz yaşlarım ile ıslanmış olan yanaklarımı silerdiniz.
Ben bu düşüncelerimi, notlara yazarken gelen silah sesi ile yerimde sıçradım.
Araz gerilirken, ben arkamı dönüp kim olduklarına baktım, ama arabanın içi gözükmüyordu.
Gelen bir silah sesi ile çığlık atıp kullaklarımı kapatırken, Araz bir küfür savurdu.
"Elerin ile, kafanı siper et ve aşağı eğil Arya!" diye bağıran Araz'a o anki şok ile bomboş baktım.
"Sana eğil dedim!" diye gürlemesi ile aşağı eğildim. Korkudan tir tir titrerken, Araz aşırı hızlı bir şekilde arabayı kullanıyordu.
Gelen bir silah sesi ile, kulaklarını daha çok kapatırken, Araz arabayı sert bir manevra ile arabayı sağa yöneltti.
Peş peşe atılan silahlardan biri arabanın camına isabet etti ve büyük bir gürültü ile arabanın arka camı patladı.
Ben korkudan çığlık atarken, Araz "Sikeyim!" diye bağırarak gaza daha çok yüklendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİNDE MAVİ OLAN GRİ'M (#Wattsy2018)
Teen FictionKoyugri #1💕 Koyu #1💕 03.08.2018 Gri#2💕 28.08.2018 Tek hatası o gün o durağa gitmek yerine arkadaşının teklifini kabul edip eve onla dönmemesiydi. Sonradan ise keşke dedi. Keşke kabul etseydim. Böyle değil miydi zaten? Keşkelerle yaşamaz mı insan...