4.BÖLÜM 'GERÇEKLER'

1.7K 241 595
                                    

Herkese merhaba ❤️ . Bu bölüm bayağı efsane bir bölüm olacak gibi duruyor. Olaylar az çok açıklığa kavuşacak, ama sır ve gizem devam edecek. Yorumlarınız ve oylarınızı bekliyorum. İyi okumalar.😊❤️

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
4.BÖLÜM 'GERÇEKLER'
Duyduklarımı sindirmeye çalışırken, onu onaylamaz bir şekilde kafamı salladım. "Yapmaz, babam asla birine zarar vermez. Başka bir şey olmalı, olmak zorunda. " diye dediğine karşı çıktım. Sinirle ellini saçına daldırdı, ve saçını geriye doğru düzeltti. Elini saçlarından çektiğinde saçları tekrar anlına döküldü.

"Demek ki, zarar verebiliyormuş birine." diye tısladı yüzüme. Kaşlarım çatıldı. Aklıma gelen şey ile içimdeki yanardağ fokurdamaya başladı. "Sen yaptın dimi? Babamı sen öldürdün!" diye bağırdım. Hala ablamın babama zarar verebileceği düşüncesine inanmıyordum.

"İstedim, babanı öldürmek istedim. Ama ben odasına girdiğimde fenalaşmıştı, biri benden önce davranmış olmalı." dedi. Onaylamazca başımı salladım. Sinirle ayağa kalktım ve sağ tarafımda bulunan vazoyu yere fırlattım. "Yalan söylüyorsun! Sana inanmıyorum! " diye var gücümle. Bu hareketim ile sinirlenmiş olacak ki ayağa kalkıp kolumdan tuttuğu gibi beni çekiştirmeye başladı. Bir yandan da bağırıyordu.

"Ne zannediyorsun lan sen kendini! İstesem seni şu dakika öldürürüm. " dediğinde kolumu var gücümle çekip ona cevap verdim. "Öldürsene!" Bu dediğimi beklemiyormuş gibi, bir kaç saniye şaşkınlıkla yüzüme baktı. Sonra belindeki silahı çekip yüzüme hizaladı.

Alayla sırıttım."Emniyeti açmadan mı beni öldüreceksin?" diye sordum. "Son sözlerini söylemeni bekliyorum." dediğinde umursamadım bile. " Beni öldürmen, hiç bir şeyi değiştirmeyecek. Sana babanı geri getirmeyecek. " deyip sinir bozucu bir şekilde sırıttım. Boynundaki damar belirgin bir hale geldi. Bedenini kasıldığını hissettim.

Bir anda kendimi onun önünde, dizlerimin üzerinde bir şekilde buldum. " Babam hakkında sana konuşma hakkını kim verdi!" diye bağırdı sinirle. Korktuğumu falan zannediyorsa yanılıyordu. Sinir bozucu sırıtışımı bozmadan sorusunu cevapladım. "Kendi kendime bu hakkı verdim."

Silahı anlıma bastırdığında gözlerimi kapadım. Ölmeden önce onun yüzünü görmek istemiyordum. Abim ve annem geldi gözlerimin önüne. Çok üzülecek, sarsılacaklardı ama yapacak bir şeyim yoktu.

Kulağını sağır edecek bir patlama sesi beklerken, telefonun zil sesi geldiğinde gözlerimi araladım.

"Abin sanırım seni öldüreceğimi hissetti arıyor." dedi ve sırıtarak telefonu açtı. "Naber Iraz?" diye sordu pişkince. Benim de duyabilmen için hoparlöre aldı. " Nerdesin lan sen? Arya'yı sen mi kaçırdın Şerefsiz?" diye kükredi. "Beni sorduğun için sağol. Bende iyiyim" diyerek cevapladı abimin sorusunu. "Adam akıllı cevap ver lan! Yanında mı, değil mi?" diye sorduğunda tam cevap verecektim ki, Araz silahın ucunu dudaklarıma doğrulttu.

"Yanımda, veya değil, bu senin babanın benim babamı öldürdüğü gerçeğini, ve benim intikam alacağımı değiştirmez." dediğinde kaşlarım çatıldı. Abim biliyor muydu? Biliyorsa bile bizden nasıl saklardı?

"Nerdesin lan! Gel yüz yüze konuşalım." dediğinde, Araz hiç yüz ifadesini değiştirmeden abimi cevapladı. "Ama Araz, sen çok soru soruyorsun." dediğinde abimin çıldırmak üzere olduğunu hissediyordum.

Araz abimin konuşmasına izin vermeden tekrar konuşmaya başladı. 'Tamam konuşalım Araz, Ben sana mesaj atacağım." dedi ve telefonu abimin cevap vermesini beklemeden kapadı.

"Senin abin çok salak" dedi ve bana yaklaşmaya başladı. Bir iki adım geriledim ve sırtımı duvara yasladım. Bana yaklaşmasını istemiyordum. Yine kriz geçirmek istemiyordum. "Hala atlatamadın değil mi?" diye sordu ve benden biraz uzaklaştı." Sen nereden biliyorsun?" diye sordum merakla. " Ben senin hakkında ki her şeyi biliyorum. Şimdi ben abinin yanına gideceğim, sende evde uslu uslu oturacaksın. Anlaştık?" Sanki karşısında 6 yaşında bir çocuk varmış gibi konuşuyordu.

İÇİNDE MAVİ OLAN GRİ'M (#Wattsy2018)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin