1Krvave Dobrodružstvo Sa Začina

214 9 0
                                    

Konichiwa kawai ľudia. Som tu s prvou kapitolou. Takto si Predstavujem Shiroyuki Haruno. Ja viem ,že toto je Emilia z
Re zero, ale nevedela som nájsť lepšiu anime babu ktorá by sa podobala mojim predstavám ako vyzerá Shiroyuki. Dufam ,že sa na mňa kvôli tomuto nebudete hnevať. A prepáčte za gramatické chyby. 
Ahojte,  volám sa Shiroyuki Haruno. Skrývam tajomstvo a o mojom tajomstve vie len moja rodina a bytosti podobné mne. V skutočnosti som drak a ja moji rodičia a starší brat Zen sú tiež draci. Preto, aby sme mohli žiť medzi ľuďmi nás neustále stráži a kontroluje cirkev.  Preto, lebo sme mýtické  bytosti, t dávajú nám rôzne úlohy ako napr. zabiť alebo sa uistiť ,že iné mýtické bytosti nebudú ohrozovať ľudí. Ja som ešte neplnila žiadnu úlohu, zatiaľ úlohy plnili len moji rodičia Zen.  To  ale neznamená ,že som sa nemusela  aj ja učiť bojovať  a byť shopná naplánovať rôzne plány , taktiež vedieť niečo o jednotlivých mýtických tvoroch. Rodičia ma od mojich šiestich rokoch učili všetky tieto veci a boli veľmi prísni. Niekedy som sa nevládala hýbať ako som tvrdo trénovala s otcom. Teraz, keď mám 18 tak  som už pripravená na boj s akýmkoľvek mýtickým tvorom. Jedného dňa k nám domov prišiel farár Saimon myslela som ,že ide za mojimi rodičmi ale prišiel za mnou."Shiroyuki prišiel som za tebou mam pre teba jednu úlohu .Tuto úlohu môžeš splniť iba ty .Ide o to ,že chceme aby si umravnila šiestich upirov. Rozprával som sa o tom s tvojimi rodičmi povedali ,že si schopná a vieš sa dobre fyzický brániť. A chceme aby si nám dala vedieť ako ti to ide alebo keď niečo zistíš. "Nemyslím si ,že to zvládnem mam 18 som síce dospela ale nemyslím si ,že to zvládnem. Nehodila by sa viac na to moja mama?" Nie. Už ma svoj vek a oni chcú len mladé dievčatá a keby sme ju tam poslali bolo by im to podozrivé." „Tak dobre prijímam tuto úlohu. "Aspoň zažije trochu zábavy pri tom ako ich budem mlátiť. "Dnes večer vyrazíš k nim o ôsmej. "Rýchlo som išla hore a začala sa baliť. Keď som sa dobalila tak som prišla dole do obývačky aj s kufrom. Všetci sa pozreli na mňa okrem mami ta bola v kuchyni. Zrejme mi pripravuje jedlo na cestu.
Saimon ma upozornil nech pred nimi neukazujem mobil ,že ho mam račej schovať a použit ho až ked to bude nutne.Alebo použit moju dračiu poštu.Ktora funguje tak ,že napišem list otvorim okno a vichrlim oheň na list.Ktori bude cestovat až kim sa nedostane k tomu na koho som prave myslela.Ešte štastie ,že mam mp4 lebo bez hudby neviem žíť.A hlavne som si zbalila moje husle no a klavir nebudem tahať zo sebou do sidla.Presne o ôsmej na mna čakala čierna limuzina pred mojim domom pozrela som na Saimona ,že čo to ma byť .A on "No oni už vedia ,že prideš tak ti poslali limuzinu."Z limuzini višiel šofer a vzal mi kufor a

Diabolik lovers a dievča s tajomstvomWhere stories live. Discover now