Nepáčilo sa mi, že Háku je cele dny len vnútri tak som mu kúpila postroj. Dala som mu postroj a zapla voditko a on sa hodil o zem. Tak som ho potiahla a on sa nechal ťahať. "Háku okamžite sa postáv z tej zeme lebo dostane ž z novinámi po chrbte!" Pozrela sa na mňa pohľadom 'Na to má máš až priliž rada. Nemáš na to.' Potiahla som ho k stolu a zo stola som zobrala novíny a zrolovala som noviny. A buchla som ho po chrbte hneď normálne stal." Ak budeš dobrí dostaneš pamlsok. "Chvost hore a už sa niesol ako pav. Prišla som k Suovi do izby. A na mňa hneď skočil Edgar. Háku sa naježil a prskal." Idem vyvenčiť Hakua. Idete s nami? " Shu" Ideme ale pred tým môžem sa napiť? "Prikivli som a zavrela dvere. Pustila som voditko a prišla k nemu. Shu ma chitil okolo pásu a odhrnul vlasy. A napil sa. Bral si dosť veľa. Dopil a oblizol si pery. Ja som použila dračiu silu aby som si hneď zahojila krk. Nechcem aby to vedel Subaru. Bojím sa aby neurobil niečo chalanom alebo aby sa so mnou nerozišiel. Ja"Nikomu to nehovor. "Shu prikivol." Slubuješ? "Zdvihla som malíček. Chitil môj malíček do jeho maličkú a pokivali sme maličkami. Zobrala som Hakua na ruki a išli sme do záhrady. Shu pustil Edgara nech si beha kde chce. Ja som Hakua pustila ale eše pred tím som mu dala na postroj 3 rolnički nech ho počujem. Prekvapilo nás, že Háku sa hrá s Edgarom. Véd mačky a psi sa neznášajú. Ale na druhej strane sú ešte mláďatá takže to neberú tak ako dospelí pea a mačka. Shu "Zavidim vam"Došlo mi, že myslí mňa a Subarua. "Prečo by si nám mal závidieť?" Shu" Mate jeden druheho. Mate lásku. A čo mám ja? Nič" ja" To nie je pravda! Máš nás a tím myslím tvojich bratou aj keď nevlastních, mňa, Yui a Karelheinza. "Shu" Chalanov ešte počítam ale otca nie" Ja "Ja viem, že Karelheinz nie je ukážkovy otec ale teraz sa snaží. Ak umrie budeš ľutovať, že si mu nedal šancu. Prosím skus to. Sprav to aspoň koli mne ak má máš rád" Shu si vzdichol. "Tak dobre. Ale len kvôli tebe" Objala som ho. Objatie mi optoval. "Ak chceš môžem ti najs frajerku aj tak chcem najs aj Laito i frajerku tak môžem aj tebe." Shu prikivol. "Aká by mala byť?" Shu"Flegmatička ako ja,štihla postava, múdra, mala by mať rada klasickú hudbu, milá a nech ma veľký hrudník. "Prevrátila som nad poslednou vecou oči." Dobre. " Pozrela som sa okolo seba ale nikde som nevidela Hakua. Išla som ho volať keď zrasu vyskočil z kriku ruží a v ústach držal mŕtvu myš. Prišiel ku mne pustil myš zamnaukal a sadol si." Ako si to dokázal? Véd si mal na postroji rolnički." Shu "Keď je šikovní tak sa všetko da." Zobrala som ho na ruky a pochválila ho. Potom sme odišli naspet do sídla. Vrátila som sa do izby. Subaru sedel za stolom a niečo si pozeral na mobile. Richlo som išla do kupelky a zobrala gumičky, sponky a členku. Do vlasov som mu dala sponki tak aby mu ofina nezakrivala oko a na druhu stranu aby mal vlasu vzadu. Zasmiala som sa na ňom. Potom som mu ofinu dala do zadu a dala do gumičky. Ešte viac som sa začala smiať. Dala som mu dole gumičku a dala som mu členku tak aby vlasi ktoré ma vpredu mu išli do zadu. Nato som už cítila záchvat smiechu. Subaru ma chitil okolo pásu a posadil na jeho kolená obkročmo. Subaru "Je tu niečo smiešne?" Prikivli som na viac som sa nezmohla ako som sa smiala. Subaru "Za to budeš potrestana!" Hneď ma prešiel smiech. Tak vášnivo na poboskal, že chvíľu trvalo kým som začala vnímať všetko okolo mňa. Ja"To bolo skvele. "Subaru" Ja viem" Ja " vieš čo sa podarilo Hakuovy?" Zakival hlavou na znakn, že nevie. "Chitil myš. A to mal 3 rolničky na postroji."Subaru" To Vážne? Ako sa mu to podarilo? "Mikla som plecami, že neviem. Pozreli sme sa na Hakua. Sedel a lizal si prednú packu a pozrel na nás. Pohladom'Čo na mňa tak zizate? 'Postavila som sa zo Subarua a zobrala som Hakua na posteľ. Subaru sa pridal k nám. Obidvaja sme Hakua škrapkali a hladali. A on spokojne pripadol. Bolo na ňom vydno ako sa mu to páči a ako si to užíva. Zrazu ku mne prišiel oblačik dimu a zmenil sa na list. Bolo tam napísané 'Ahoj Sheroyuki. Ako sa máš? Ja sa mam dobre ale keby si so mnou ty tak by som sa mal ešte lepšie. Ako pokračuje tréning? H' Subaru "Kto ti píše list?" "Princ Hyakimaru" Postavyla som sa z postele a na papier som mu napísala 'Mam sa dobre. Nebuď smutný určite si nájdeš niaku krásnu dračicu. Ak chceš môžeme sa hoci kedy stretnúť. 🥰🌸😁' Preložila som papier na polovičku a otvorila som okno a spálil ho a pri tom som myslela na Hyakimaru. O 15 minút na to prišla odpoveď od Hyakimaru. Napísal' Ale žiadna dračica nie je tak pekná ako ty. A žiadnej neopetujem celú moju lásku.Pretož celé moje srdce patrí tebe. ' Nato mi z očí trochu vyšli slzy.Išla som na balkón a zrazu sa predo mnou objavyl Hyakimaru a utrel mi slzy. Pristál na balkóne a objal ma. Zrazu ma niekto cítil okolo pásu a dotiahol od Hyakimarua. Bol to ako inak Subaru. "Anatawa dare? (Kto si?) " Hyakimaru "Ja som Odži-sama(princ) Hyakimaru. A ty si určite Sakamaki Subaru" Subaru "To som. A drž sa od Sheroyuki ďalej!" Hyakimaru "Véď to bolo len objatie! Nič to neznamenalo." Subaru "Nevyzeralo to tak!" Ja "Darling už dosť ukludni sa! Alebo chceš aby som ti dala takí tréning, že nebudeš schopní chodiť! Alebo ešte lepšie nebude sex!" Subaru "Tak dobre. Ale bez sexu by som vydržal dlho ku šťastí ho nepotrebujem stačiš mi ty!"Musela som sa ovládnuť aby som ho nepoboskala pred Hyakimaruom. Chudak trpí z neopetovanej lásky. To Subaruovi nemôžem povedať lebo by som potvrdila jeho podozrenie.
DU LIEST GERADE
Diabolik lovers a dievča s tajomstvom
VampirgeschichtenAhojte.Tento pribech je o 6 upiroch a Yui no a o dievčati ktore prišlo odhalit pravdu.Jedneho dna ju farar Saimon požiada aby umravnila 6 upirou.Je možne aby ich umravnila ?to zistite ked si prečitate tento pribech.