Ako som sa zobudila cítila som vôňu čerstvo natrhanich ruži.Pomislela som si ,že kim som spala tak Subaru mi priniesol ruže.Otvorila som oči a zistila som ,že tie ruže sú všade okolo mna a jednu mama za uchom.Pozrela som sa pred seba a zbadala som Subarua ako v ruke drží skicar a v druhej ruke ceruzku.Ako od skicara odrhol oči tak sa na mna usmial."Ty si ma nakreslil ako spím?"Subaru"Ano.Zobudila si sa akurat na čas.Už som hotovy a priniesol som ti ranajky."Najprv mi padla sanka dole a potom som sa do široka usmiala.Načo by som si zobrala perinu zo sebou ked ma už videl nahu.Prišla som k nemu a dala mu velku pusu na čelo a potom po celej tvary.A potom som si zobrala skicar a obzrela si ho ako ma nakreslil.Ležala som na poli na bruchu ruku som mala natiahnutu do predu a tou druhou som si zakrivala hrudnik iba tak aby mi bol vidiet hrudnik.A okolo mba ruže ."Maš talent.Nepametam si ,že by som sa v takejto polohe zobudzala.Ty si ma takto dal?"Subaru"Hej .Prekvapilo ma ,že si tak vydržala.A našiel som aj môj portret ako som spal v škole.""Ale ty si tam nebol nahy"Subaru "Ale nie si uplne naha.Prsia a tvoju kamaratku som schoval .A tomuto sa hovori umenie." Chcela som namietnut ale nestihla som.Vzal mi skicar položil ho na nočny stôl.Mna posadil na postel oprel mi chrbat o vankuše .Vzal tacku z malimi nožičkami a položil tu tacku na moje kolena tacka sa mi iba trochu dotikala stehien ale nevady."Nemôžem takto jest čo ak sem niekto pride?"Subaru"Aj keby tak sa sem nedostane lebo som zamkol dvere."Už som nenamietala a začala jest nuellove palacinki ktore boli vyzdobene šľahačkou a karamelom.Do minuty boli zjedene."To si tie palacinky robil ty?"Subaru"Hej.Ved som ty hovoril,že viem varit.""Myslela som si ,že vieš take ľachšie veci.Nie je ľachke urobit cesto na palacibki tak aby nemalo hrudky.Toto je sen každej ženi aby muž vedel varit."Subaru "Čo keby sme si išli zaplavat do bazenu?"" Môžeme zoberieme aj Yui?"Subaru"Yui nevie plavat a chcel som tam byt sam s tebou""Ja viem chcem ju naučit plavat.Pôjdeme inokedy"Nakoniec prikivol.
(Taketo plavky a šaty si obliekla Shiroyuki)
ESTÁS LEYENDO
Diabolik lovers a dievča s tajomstvom
VampirosAhojte.Tento pribech je o 6 upiroch a Yui no a o dievčati ktore prišlo odhalit pravdu.Jedneho dna ju farar Saimon požiada aby umravnila 6 upirou.Je možne aby ich umravnila ?to zistite ked si prečitate tento pribech.