9 Milujem ťa

103 5 0
                                    

Ako som spala niekto sa pokril perinou otočil ma tak aby som ležala na chrbte a lahol si na môj hrudnik.Bol to Subaru.Vedela som ,že je to on lebo do mojej izby svietilo mesačne svetlo a bielu je dobre vidno v tme."S-Subaru čo tu robiš?"Subaru"Čo asi idem spat"To mi došlo.Po chvili som počula ako spí.Skusila som sa dostat z jeho sílneho objatia ale dopadlo to rovnakao ako v škole ešte silnejšie ma objal.Hrala som sa z jeho vlasmi a vdichovala ich vônu.Poboskala som ho do vlasou.A znovu som sa skusila dostat z jeho objatia.Subaru"Neopuštaj ma ako moja mama.Ak to urobiš tak sa zabijem""Ja sa nikam nechistam ist"Zrazu sa Subaruova hlava zdvihla ."Čo ty nespiš!?""Nie hovoril som to važne.Važne nikam nejdeš?""Nejdem čo mam urobit aby si mi veril?""Povedz mi čo ku mne citiš a poboskaj ma."Bola som ,červena ako paprika.Musela som z hlboka dichat aby som sa aspon trochu ukludnila."Ja......Ja neviem čo to so mnou je.Ale od kedy som prišla tak ked ta vidim tak mi richlo bije srdce a nohi mam ako zo želatiny.Je to láska?"Subaru "Ano.Milujem ta Shiroyuki"" Aj ja teba milujem Subaru"Viac som hovorit nemusela.Poboskala som Subarua a požiadala o povolenie vstupit jazikom do jeho ust.Hned mi ho dal.Naše jaziki sa preplietali,treli a tlačili.Po chvili som musela prerušit naš bosk aby som sa mohla nadíchnut."Je tu jedna vec ktoru o mne nevieš"Odkrila som sa a postavila na zem.Nechala som nech plamene prejdu po celom mojom tele.

Nechala som nech plamene prejdu po celom mojom tele

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Prosim nemaj zo mna strach"" Nebojim sa ta.Som rad ,že si mi to povedala hned na začiatku.Milujem ta ešte viac."Prišiel ku mne a obzeral si ma.Objala som ho a skrila v mojich kridlach.

Diabolik lovers a dievča s tajomstvomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora