15 Učim Yui plávať (2 časť)

80 4 0
                                    

Obliekla som si rovno plavky.Na seba som dala šaty.Jednoduche volnejšie.Zo skrini som vytiahla plavky pre Yui."Ja pôjdem pre Yui potom sa stretneme pri bazene"Subaru prikivol a odišiel.Vyšla som von a zaklopala som na dvere od Yuinej izby.Hned som počula dalej."Ahoj Yui.So Subaruom si ideme zaplavat do bazenu .Pôjdeš s nami?"Yui"Nie neviem plavat""Prave preto chcem aby si išla s nami aby som ta naučila plavat.Neboj sa neutopiš sa.A hlavne potom ta naučim seba obranu."Yui"Tak dobre"Hodila som jej do ruk plavky.Yui vošla do kupelki.O tri minuty bola vonku zabalena v župane a v ruke držala uterak.A vlasy zopnute do drdolu.Cestou k bazenu sme sa rospravali o všetkom možnom.Subaru na nás už čakal.Dala som si dole šaty pod ktorimy som mala plavky."Yui ešte si nedavaj dole župan.Ukažem ti najprv tu ako maš plavat a tak plavem.Aj ja"Lahla som si bruchom na zem ."Môj štyk volam žaby štyl lebo takto plava žaba.Pozorne sa pozeraj."Ruki som si dala pred seba a z rukami som robila polkruhi a to iste z nohamy."Teráz to skus ty"Prikivla a lahla si bruchom na zem.Išlo jej to dobre."Dobre môžeme ist do vody"Subaru skočil do bazena bombu a ošpliechal nás."Subaru ty baka(idiod)"Najprv som išla do vody ja potom Yui.Chitila som ju za ruki a išla s nou do stredu bazena."Teraz urob to iste čo si robila na kachličkach."A pustila som ju.Najprv bolo vidiet v jej tvari paniku.Yui"Shiroyuki ja to nezvladnem.Utopim sa!""Prestan.A snaž sa !Lebo ak sa nebudeš snažit tak ta necham nech sa utopiš!"A Yui sa naozaj začala snažit a išlo jej to.Bola som na seba hrda.Zatial čo si Yui plavala v bazene a uživala si vodu.Ma Subaru zo zadu vtiahol do objatia.Subaru"Ide jej to dobre.Si dobra učitelka.""Ja viem"

Diabolik lovers a dievča s tajomstvomOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz