29 Divča S Tajomstvom

54 3 0
                                    

V TEJTO ČASTI ZISTÍTE PREČO JE V NÁZVE DIABOLIK LOVERS "DIEVČA S TAJOMSTVOM" ČO HOVORÍTE? PÁČI SA VÁM DIABOLIK LOVERS A DIEVČA S TAJOMSTVOM? 🥰😺😻😹😽💋🎐

Všetci prišli do obývačky a skoro ma nespoznali. Sadli si na miesta. Karelheinz mi naznačil aby som začala. "Klamala som vám, že som človek. Som drak. Toto je moja polovičná podoba mením sa aj v draka. Prišla som sem preto lebo cirkev má požiadala aby som vás šiestich umravnila. Ale keď som vás lepšie spoznala zmenila som názor." Laito"Tak preto si tak silná. "Karelheinz" Mne nevadí, že si drak aj tak ta mam rad. "Nato sa chalani a Yui tiež ozvali, že ma tiež majú aj tak radi. Ja" Ďakujem ale jediný kto vedel, že som drak bol Subaru. Takú dôležitú vec som mu nemohla zatajiť. Všetci sa pozreli na Subaru a naraz sa spitali "Prečo si mi to nepovedal?" "Neviem. Neprišlo mi to dôležité." Keby sa dalo zabíjať pohľadom Subaru je mŕtvi. Otočila som sa ku Karelhinsovi "Môžem premeniť Subarua na draka?" Kareheinz "Ak to Subaru chce tak ho premen. Ja ti brániť nebudem." "Otočila som sa k Yui" Ak chceš zmením aj teba v draaka. Budeš silnejšia než oni, nebudeš chudokrvna a možno ti narastie hrudník. "Chvíľu bola ticho a rozmišlala" Premen ma. Už nechcem byť slabá a spoliehať sa na niekoho, že ma ochráni. "Ja" Dobre"Yui "Premen ma teraz." Otočila som sa k Subaruovi "Aj ty chceš aby som ta dnes premenila?" Subaru prikivol. "Tak dobre poďme von" Išli so mnou všetci von. Zastavila som sa medzi ružami na veľkom chodníku. "Ustupte trochu ďalej všetci." Svojim duchom som vitvorila dva ohnivé kruhy v ktorích boli všelijaké znaki a písmo ktorím vtedy ešte písalai draci. "Každi vstúpte do kruhu. Ak rás vstúpite niet cesty spet. Mate šancu si to rozmiskiet." Subaru bez váhania vstúpil do kruhu a Yui tiež. Prekvapila ma. Čakala som, že nakoniec si to rozmisli ale nestalo sa tak. Začala som ich premenu. Plamene sa okolo nich o motali ako u mňa keď sa mením na polovičnej draka alebo úplného draka. Trochu kričali od bolesti. Ale to je normálne pretože sa im mení kostra a celkovo všetko v tele. Keď plamene skončili stali predo mnou už pólo draci. V polovičnej premene.

(Subaru v pólo dračaj podobe

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Subaru v pólo dračaj podobe. Prectavte si ho z rohmi)

(Yui v pólo dračej podobe) "Od teraz ste mojimi učnami

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yui v pólo dračej podobe)
"Od teraz ste mojimi učnami. To znamená, že vás budem učiť ako ovládať vaše schopnosti. To, že vás mám ráda neznamená, že s vami budem zaobchádzať jemne ako s princeznami. Rozumeli ste?" Obi dvaja mi naraz odpovedali "Áno" "Dobre vicvik sa začína pozajtra po škole. Dám vám zabrať každý deň . A budete ma oslovovať shiroyuki-sensei" oni dvaja sa začali smiať. Vitiahla som môj dlhi byč pravdy a plieskla im každého raz na zadok aby pochopili, že to myslím vážne. Hneď ich prešiel smiech. "Dobre. Poďte sem. Tieto náhrdelník si nedávajte dole Kim vám nepoviem. Vďaka nim nestratíte nad sebou kontrolu hlavne pred ľuďmi." Prikivli ja som im nasadila náhrdelník na ktorích boli kamene ktoré boli dlhé a na konci špicaté. Subaru mal fialovej farby a Yui ružovej." Nedávajte si ich dole ani keď idete len do sprchi. Nezabudnite noste ich stále a nedávajte si ich dole. "Obidvaja prikivli.Potom sme sa všetci otočili naspet k sídlu každí išiel svojim smerom. Ja so Subaruom sme zamierili do mojej izby. Pozrela som sa na mobil a zistila som, že Karelhins už dal spraviť Wi-Fi ako som mu povedala. Pripojila som sa na ňu a zapla si na YouTube worth it. A pripojila mobil k repraku. Otočila som sa chrbtom k Subaruovi a začala som tverkovat. O dve minútu na to sa mu postavil. Prišiel ku mne a chitil ma za boki a do ucha mi pošepkal "Dostal som chuť na teba." Aj ja naň ho. Tak so prikivla a začali sme sa navzájom vyzliekať. Subaru si nasadil kondóm. Ja"Teraz chcem byt hore ja. "Subaru neprotestoval. Sadol si na posteľ ja som sa rozkročila a on do mňa vnikol. Tak mi chibal ten pocit plnosti. Začala som sa hibat a pomalí som zrichlovala. Subaru ma držal za zadok a pomáhal mi dvíhať sa. Ja som držala jeho ramena aby som si udržala rovnováhu. Ani som si to nestihla uvedomiť a otočil ma tak že do mňa vnímal zo zadu a priražal. Bolo to skvelé a ja som spolu so Subaruom vyvrcholila. Unavené si ľahol na môj chrbát nevadilo mi to. A ešte stále ho mal vo mne. O tri minútu na to sa postavil a vybral ho zo mňa. Dal si dole kondóm a išiel do kúpelki vihodit do koša. Vrátil sa a vypol svetlo. Ja som vypla hudbu. Ľahla som si na Subaruov hrudník a zaspala som. Ráno nám niekto klopal na dvere. Ja"Dalej "A perinu som si dala višie na hrudník. Dnu vošla Yui mala veľkí hrudník ale nie tak ako ja. Yui" požičaj mi podprsenku. Nemôžem ísť takto do školi. "Prikivla som a naznačila jej aby sa otočila chrbtom. Nechcela som za sebou ťahať celú perinu a tým odhaliť aj Subarua. Dala som si na seba gatki a podprsenku." Už sa môžeš otočiť. Pod ku mne. "Pozrela na mňa pohľadom mohla si na seba hodiť sukňu a košeľu. Ja" Oby dve sme baby takže sa nemam začo hanbiť a Subaru ma už videl nahú. "Hrábala som sa medzi podprsenkai a našla som moju bielu potprsenku ktorá by jej mohla byť dobrá ako tak. Podala som jej ju. Ona vošla do mojej kúpeľki a obliekla si ju vyšla von a mala som pravdu. Košíki boli trochu veľké a pod prsiami to mala tiež trochu volne. "Dneska to snáď vydržíš v tej podprsenke.Po škole si pôjdeme kúpiť nové podprsenky." Yui prikivla. Keď prišla Yui na raňajky kôli veľkosti jej hrudníku si musela nechať výstrih. Košeľa jej držala podprsenku tak dobre, že podprsenka vyzerala, že je jej dobrá. Všetci okrem Subarua sa pozerali do Yuinho výstrihu.

Diabolik lovers a dievča s tajomstvomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin