Z izby som si zobrala moje husle a šla som do záhrady. Vietor sa hrala s mojimi vlasmi. Začala som hrať skladbu od Vielet Evergarden.
Zavrela som oči a nevnímala som okolitú svet. '' Máš talent. '' Zľakla som sa a skoro mi husle spadli na zem. Otočila som sa na ľavú stranu a tam stál Karelhainz. "Vydesili ste ma! Toto mi neropte." Karelhainz"Povedal som ti aby si mi tikala. Prepáč nemal som to srdce robyt hluk ket si tak pekne hrala. "" Ďakujem. Hranie na husliach a klavíri je jeden zo spôsobov ako sa viem odreagovať. "Karelhainz sa posrela na mňa spitavim pohľadom." Keď mám nervy tak rubem drevo, idem si zabehať alebo niečo rozbyjem. "" To vážne? "" Áno. Viem, že tak nevyzerám ale je to tak. "Karelhainz si sadol na lavičku a naznačil mi aby som si k nemu sadla."Chcela by som sa ta niečo spitat tika sa to chalanov." Karelhainz"O čo ide? "" Prečo ta tak neznášajú? "" Pretože som s nimi netravil viac času a keď som náhodou bol s nimi tak to nedopadlo dobre. Ale hlavný dôvod bude asi ten, že keď umrela Krista a Beatrix tak som nebol s nimi. "Za pozeral sa na hviezdy." Už je neskoro aby som svoje chiby napravil"ja"To si nemyslím . Minulosť nezmením ale budúcnosť áno ak sa z minulosti poučíme. "" Máš pravdu ale ako? "" Čo keby si každý deň sa snažil tráviť z jedením z nich čas a zistil aké veci radi robia?""To je dobrí nápad ale myslím si, že nevide.""Časom určite. Chce to len čas. "" Ďakujem. Ako pokračuješ ty so Subaruom? "" No.... Sme spolu šťastní viem je to veľmi skoro ale viem si s ním pretaviť aj budúcnosť. "" Takúto odpoveď som nečakal. Ale som rad za vás dvoch. Tak to aby som začal plánovať svadbu. "A rozosmiala sa a ja s nim. Potom zvažnel o mesiac budem organizovať ples a chcem aby si mi pomohla chalanov presvedčiť aby tam šli tiež. Myslíš, že to zvládneš?" "Myslím, že áno ale budeš sa musieť snažiť aj ty." "Jasne to budem." Podali sme si ruku a za triasli si nimi. Ešte chvíľu som si hrla na husliach a vrátila som sa do izby.
YOU ARE READING
Diabolik lovers a dievča s tajomstvom
VampireAhojte.Tento pribech je o 6 upiroch a Yui no a o dievčati ktore prišlo odhalit pravdu.Jedneho dna ju farar Saimon požiada aby umravnila 6 upirou.Je možne aby ich umravnila ?to zistite ked si prečitate tento pribech.