25 Shuove Narodeniny 1 Časť

63 3 0
                                    

So Subaruom sme sa prechádzali po záhrade a držali sa za ruki. Ako sme prechádzali vedľa ruží tak ku mne priletel sivi dim. Dim zmisol a do ruki som chítila list od rodičov. Prečítala som si ho bolo v ňom :'Sme raby, že si v poriadku. My sa mame dobre. Nezabudla si prečo si išla k nim? Máš ich umravnit. Pri ved Subarua k nám chceme sa s ním zoznámiť. Hlavne ocko. Ak by si niečo potrebovala tak napíš. Ľúbime ta. Mama a Ocko.' List sa zmenil na dim a rosplinul sa. Subaru "Čo ti napísali rodiča?""Že sú radi, že som v poriadku a chceli by sa s tebou zoznámiť. "Subaru" Dobre. Mne to nerobí problém. Aj tvoji rodiča sú draci, že? "" Áno. Aj môj starší brat Zen. "keď sme prišli do sídla zastavil nás Karelhanz." Shu bude mať buducu sobotu narodeniny čo by som mu mal dat ako darček? "Ja" Čo keby sme kvôli jeho narodeninám usporiadali ples? A bol by to maškarni ples. Ja by som mu chcela dať šteniatko nemeckého ovčiaka"Karelhanz"To je dobrí napad. Idem poslať pozvánki "Ja" A mohol by si vybaviť aby tu v sídle bol aj Dijei na Shuove narodeniny. A aby tu v sídle bola Wi-Fi a telka. "Karelhanz" Dobre vybavím. "Išli sme ďalej" Subaru"Od kial chceš zobrať šteniatko nemeckého ovčiaka? "Ja" Spolužiačka rozdáva šteniatka nemeckého ovčiaka tak jej zajtra poviem, že si jedno vezmem. Subaru" A kedy máš narodeniny ty?" Ja "25 mája" Subaru "To by malo byt už teplejšie počasie. Mohli by sme urobyt oslavu vonku na záhrade."Prikivla som. Subaru zrazu vyzeral, že si na niečo spomenul a zastavil. Aj ja som zastavila. Priložil mi ruku k uchu a pošepkal" Poďme si zalietať "" Dobre. Aj tak už mám chuť si znovu zalietať. "Otočili sme sa a znovu sme išli do záhrady. V záhrade som sa premenila na draka. Subaru si na mňa sadol a držal sa za moje vlasi. Ja som vzlietla išla som vysoko. Telepaticky som povedala Subaruovi" Keď lietam cítim len slobodu. Je to skvelí pocit. Keď som chcela v luckej podobe cítiť slobodu tak som si išla zajazdiť na koňa "Subaru" Ty vieš jazdiť na koňovi. "" Keby len jazdiť ja mam aj licenciu a chodila som na parku rove sútaže a vyhrabmvala som jednu súťaž za druhou. "" Tak to muselo byt skvelé vyhrávať sútaže. A prečo už nechodíš na sútaže? "" Lebo som prišla k vám. "" A nechcela by si znova začať? "" Chcela ale na to potrebujem mat koná a jazdecké veci. "" V sídle je ešte stará maštaľ. Treba ju len upratať a kúpiť seno, slamu a krmivo a môžeš tam mat koná. "" To by bolo skvele len sa musím najprv spitalt Karelhanza "Subaru prevrátil oči." Musím sa ho to spitat to sídlo patrí jemu nie mne. "Ešte chvíľu sme lietali a potom som pristála na záhrade a Subaru zo mňa zliezol dole. Premenila som sa znovu do luckej podoby. Chutili sme sa za ruki a išli sme na večeru. Keď sme prišli na večeru spital som sa Karelhanza ohľadne stajne a toho, že by som chcela tam mat koňa a on súhlasil. A povedal, že koná a veci k nemu kúpi on. Ale potom my napadlo, že by mal kúpiť dvoch lebo koňe sú stadovite zvieratá povedala som mu to a on súhlasil. Povedala som mu, že si bude môcť hoci kedy zajazdiť. Povedala, že nevie jazdiť ja som mu povedala, že ho naučím jazdiť. V očiach mal decku radosť ako Subaru keď spolu lietam. Vidieť, že je to otec a syn. Po večeri sme si zo Subaruom dali spoločnú sprchu a ja som si zo skrine vitiahla či tu nočnú košieľku ale táto bola sexi. A bola biela mala véčko i vistrich a mala vypchávky na prcia,dlhe priesvitnimi rukávmi. Obliekla som si ju a otočila som sa na Subarua. "Táto košieľka sa mi viac páči ako ta ktorú si mala pred tým." Subaru si obliekol pižamove nohavice a to bolo všetko keď ide spať tak si neoblika tričko. Mne to nevadí rada sa dotikam jeho tehličiek. Na druhí deň v škole som povedala spolužiačka, že si zoberiem od nej jedno šteniatko. Dohodli sme sa kedy si pren ho prídem a dala mi svoju adresu.

Diabolik lovers a dievča s tajomstvomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora