Župan spadol na zem. A ja som chítila Subarua za ruku a potiahla ho do kúpeli. Hneď pochopil o čo mi ide. Zavrel a zamkol dvere. Sadol si do vane a podal mi ruku. Ja som ju prijala a tiež som si sadla do vane a chrbát oprela o jeho hruď a hlavu o jeho rameno. Subaru ma objal svojimi silnimi rukami okolo pásu. Subaru"Milujem ta. ""Aj ja teba Darling." Užívali sme si blízkosť jeden druhého. Bolo to skvelé. Subaru"Som smedny. Môžem sa napiť? "" Môžeš"Zakusol sa mi do ramena. Trochu to za bolelo.Ale čo by som nespravila pre moju lásku. Po piatich minútach sa dotiahol a dve malé ranki jemne oblizol a poboskal. Subaru" Ďakujem. Pod pôjdeme si ľahnúť. "" Dobre len ešte pred tým chcem poslať rodičom list. "Subaru" Ty chceš ísť terás na poštu? "" Nie. Pozeraj sa. "Zo zošita som vytrhla jednu stranu a richlo napísala list rodičom, že som v poriadku a, že Subaru je môj frajer. Potom som list preložila na polovičku. Otvorila som okno a spálil ho. Pri tom som myslela na rodičov. Dim letel smerom k nám domou. Subaru "Tak to je oveľa lepšie ako zavolať telefónom alebo poslať esemesku." "To hej. A teraz poďme spat." Prikivol a išli sme rovno do postele. Subaru si položil hlavu na moju hruď a ja som dala ruki okolo jeho krku a tak sme zaspali. Keď sme sa večer zobudili išli sme na raňajky.Karelhainz"Subaru včera mi volal váš triedení učiteľ a povedal mi, že si nijakého chalana udrel a tak silno, že praskla stena v knižnici. A potom si s Shiroyuki odišiel. Prečo si to urobil? "Subaru" Ten chalan je upír ale nie je čistokrvný. Chcel sa napiť z Shiroyukinej krvi. Keby som neprišiel o trochu skôr bol by sa napil jej krvy. A potom ako som videl čo chce urobiť tak som udrel z celej sili.A rýchlo som zobral Shiroyuki a išli sme do sídla. "Karelhanz" v poriadku aj ja by som to na tvojom mieste urobil. Ako sa vola ten chalan? "Ja" Mukami Yuma"Karelhainz"Rodinu Mukamaki poznám Yuma ma ešte 3 nevlastnich bratov."Dojedli sme raňajky a išli sme do školi. Keď som prišla do triedy už tam bol Yuma. Jednu polovicu líca mal modrinu a je mi jasné, že ho boli aj chrbát. Vyzerá, že v noci nespal. Sadla som si do lavice a na mali papier napísala" Pod teraz na dievčenské vecka"Postavila som sa a položila som mu lístok na stôl a išla som na záchod. O minútu na to prišiel Yuma. "Prečo si chcela aby som prišiel?" "Preto, že som sa nevedela pozerať na to ako máš na polovice tvári modrinu a určite ťa bolí chrbát. Vieš ako som ti povedala, že nie som človek ale drak?" Yuma prikivol. Ja "Máš nožík?" "Áno. Načo ho potrebuješ?" Vitiahol ho z vrecka saká a podal mi ho. Ja som ho zobrala a porezala som sa na zapesti. Použila som dračiu silu takže terás mam dračiu krv. Zdvihla som ruku k Yumovy"Napi sa a vyliečila sa ti zranenia "Nemusela som to hovoriť dva krát hneď chítila moju ruku a začal sať z môjho zapesti. Ja som sledovala ako mu mizne modrina z líca. Keď som vydela, že tam už nie je ustúpila som a vitiahla si ruku z Yumovej. Mal krvavé ústa." Umi si ústa. "Prikivol umil si ústa a otočil sa ku mne. Ja som si na zapesti vichrlila trochu ohňu aby sa mi hneď zahojila. Potom som umila Yumov nožík a utrpela ho do košele a podala mu ho. On si ho zobral do ruki a dal si ho do vrecka na saku. Otočila som sa mu chrbtom a chcela som vyst von a ísť do triedy ale Yuma ma zozadu objal okolo pásu. Yuma"Tvoja dračia krv je ta najsladčia a najlepšia na tomto svete. Prosím dovoľ mi sa ešte niekedy napiť. "" To záleží od teba ako sa budeš správať. "" Čo keby sme uzavreli mier a boli kamaráti? "" Dobre"A pustil ma a išli sme do triedy. Subaru "Čo chcel od teba?" "Chcel aby sme boli kamaráti a užs si nerobili napriek. Súhlasila som." A už sa ma na nič nepital.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diabolik lovers a dievča s tajomstvom
VampirAhojte.Tento pribech je o 6 upiroch a Yui no a o dievčati ktore prišlo odhalit pravdu.Jedneho dna ju farar Saimon požiada aby umravnila 6 upirou.Je možne aby ich umravnila ?to zistite ked si prečitate tento pribech.