Ked sme sa od seba oďelili.Ja"Podme si trochu zalietat"Subaru"Ako?""Uvidiš počkaj ma pri bielich ružiach.Ja pôjdem cez balkon"Subaru prikivol a vyšiel z mojej izby.Ja som vyletela cez balkon von.Pristala som vedla bielich ruži a premenila som sa v draka.
Ked som sa obzrela uvidela som Subarua pozeral sa na mna ako tela na nove vrata.Hlavou som sa priblužila k jeho tvari a jednim okom som sa pozrela do Subaruovich oči.Rukami sa dotkol môjho nosu.Telepaticki som mu povedala"To som ja Subaru"Subaru"Vyzeraš nadherne"Objal ma okolo krku.Nosom som ho dala k mojmu chrbtu."Nasadni ideme"povedala som telepaticki.Subaru si sadol na môj chrbat chitil sa za konce mojej hrivi.Rosprestrela som kridla a vzlietla som.Letela som višie aby nas z dola nikto nevidel.Vichrlila som ohen a zrevala som.Otočila som hlavu na Subarua jeho oči žiarili radostou ako decke oči.Pozerala som sa pred seba ešte chvilu sme lietali .Otočila som sa naspet a pristala som vedla bielich ruži.Subaru zo mna zosadol.Ja som sa premenila do luckej podoby."Tak čo pačil sa ti let?""Velmi bola to krasa.....citil som len ..."Ja"Slobodu?"Subaru "Ano" Subaru"Že si budem môct ešte na tebe zalietat?""Dobre.Ked som sa na teba pozrela tešil si sa z toho ako male dieta z lizatka"Subaru"Tak by som to nepovedal.Ale asi tak som sa citil"Mne zaškvrkalo v beuchu.Subaru sa na mna pozrel "Si hladna?" Ja"Ano""Pod niečo ti uvarim"Podal mi ruku a ja som ju chitila a išli sme do kuchine.Subaru "Daš si omeletu?"Ja" Ano "Po piatich minutach mi položil omeletu predo mna.
Ja" Ako vieš ,že mam rada mačky?"Subaru "Vyzeraš ako typ človeka ktori ma rad mačky" Ja "Škoda,že tu nemam mačku" 😩Pustila som sa do jedla.Omeleta bola fantasticka."Ta omeleta bola fantasticka.Ako to ,že vieš varit?"Subaru"Niekedy som hladni tak som sa naučil varit"Zobrala som tanier a vidličku a umila ju a utrela a odložila na miesto.Išli sme na spet do mojej izby .Lahli sme si do postele ja som hlavu priložila k Subaruovemu hrudniku a objala ho okolo pasu.Subaru ma tiež objal okolo pasu a dal pusu do vlasou.A zaspali sme.
YOU ARE READING
Diabolik lovers a dievča s tajomstvom
VampireAhojte.Tento pribech je o 6 upiroch a Yui no a o dievčati ktore prišlo odhalit pravdu.Jedneho dna ju farar Saimon požiada aby umravnila 6 upirou.Je možne aby ich umravnila ?to zistite ked si prečitate tento pribech.