Hyakimaru "Prišiel som vás osobne pozvať na ples. Bude o 2 týždeňe. A bude sa konať u nás v zámku.Ak chcete môžete prísť a sú pozvaný aj tvoji rodiča a brat Sheroyuki." Ja"Primame pozvanie a môže prísť aj Yui aj ju som premenila. "Hyakimaru" Jasne. Budu tam aj polodraci. Nesmú tam prísť len ty ktorí nie sú draci. Tento ples každý rok usporiadajú moji rodičia aby sa všetci draci stretli pod jednou strechou a zosnamili sa spolu, čo to vypili, zjedli a dobre sa bavili. "Dokončil svoj monológ. Ja" Už sa teším keď tam prídeme. " Hyakimaru" Vieš dostal som taký nápad a rodičia so mnou súhlasili. Čo keby si niekoľko skladieb zaspievala myslím moderne. A môžeš zahrať na husliach alebo klavyri. Čo hovoríš? " Ja" No neviem. Nemám tak dobrý hlas ako ty čo každý deň tvrdo trénujú. " Hyakimaru" Ale nebuď skromná. Som si istý, že to bude skvelé. Tak čo budeš spievať? Vieš potrebujem to teraz zistiť aby som zariadil repraky Djja a običajni h hudobníkov. " Ja" Tak dobre. Ale ak budem cítiť, že mi to nejde tak nebudem musieť ďalej spievať dobre? "Hyakimaru od radosti poskočil a podal mi ruku na znak toho, že sme sa dohodli. Po triasli sme si rukami a Hyakimaru moju ruku zdvihol k peram a naznačil pozk. Nikdy sa nemá naozaj popozkat ruka dámy už som zabudola prečo. Vletel a vytvoril si portál a už ho nebolo. So Subarom sme vošli naspet do mojej izby. Ja "Subaru chcem ti povedať, že som strašne šťastná za to čo si povedal pred Hyakimaruom. Nechápavo sa na mňa pozrel. Subaru" ČO som povedal? " Ja" Že ti nejde o to aby sme mali sex. Že by si vydržal aj bez neho. "Subaru" Ja so vedel o na čo si myslela len som chcel aby si to povedala. "" A dostávame sa k 2 veci čo ti chcem povedať. Budem brat antikoncepciu. Už ma nebaví keď máš kondóm. Chcem ta naozaj cit v sebe. "Subaru" Takže pôjdeš ku ginekologičke? " ja" Nie. Poviem mame, že ju potrebujem a ona mi ju zoženie. Keby som mala piť lucku antikoncepciu tak by som bola hneď tehotná. Potrebovala by som najmenej 30 tabliet ôk vypiť za jeden deň. "Subaru" To až toľko? Takže Lucka antikoncepcia je až tak slabá pre drakov? "" To je. A hlavne vieš z čoho sa lucka antikoncepcia roby? "Subaru pokrútil hlavu na znak že nevie." Z kobylieho moču. Odoberá sa tehotným kobylam a potom sa zoberie do laboratória kde z toho urobia rôzne antikoncepčné tabletky. Takže keď žena pije tie tabletky tak si jej telo myslí že je tehotné. A preto neotehotnie. Ale môže sa stať, že aj keď vysadi tabletky tak môže byt už neplodna. "Subaru pri prvo. m slove kobyli moč neveriaci otvoril oči do koran. Subaru" Keby tak vedeli čo pijú tak by si to aspoň polovička rozmislela. A z čoho sa roby pre dračice? " ja" Tiež z moču ale moč sa odoberá tehotnim dračiciam. Z jedného moču vyrobia 5 tabletok. "Subaru" Tak málo? " Ja" Ano tie tabletky musia byť veľmi silné aby zabránili dračici otehotnieť. Pretože všetky dračice sú veľmi plodné a drakov spermie veľmi silné. " Subaru prikivol na znak, že rozumie. Prišla som k stolu a napísala som máme aby mi zohnala antikoncepciu ak nechce aby už bola oba - San (babka). Hneď mi odpovedala 'Dobre. Ale aj tak by som už bola rada keby som bola babka. Prijali ste pozvanie na ples?' Napísala so otpoved 'Áno. A ďakujem za tabletky dopredu. Mam vás rada.' Mamina odpoveď 'Aj mi teba' Otočila som sa na Subarua "Tak a je to. Mama by chcela byť už babka. Ale na to máme čas." Subaru "Mne by to nevadilo. Už som premýšľal nad deťmi. Musíme mať minimálne 2 deti ale myslím, že aj 4 stačia. Ja 4tiry? Prečo 4tiry?" Postavil sa z postele a objal ma okolo pásu a hľadal po bruchu ako keby som už bola tehotná. Subaru "2 chlapci a 2 dievčatá aby to bolo vyrovnané." Ja "Máš pravdu bolo by to vyrovnané. Dobre tak 4tiry. Ale jedno dievča sa musí volať po tvojej mame." Subaru "Budem rat. Aspoň sa tak nezabudne na ňu." Keď už sme pri tom idem ju a teba nakresliť. Potom tie dve fotky zaramujeme. "Hneď som sa do toho pustila. Trvalo to 2 hodiny. Nato, že som ich kreslila len s ceruskou tak my to dlho trvalo.
YOU ARE READING
Diabolik lovers a dievča s tajomstvom
VampireAhojte.Tento pribech je o 6 upiroch a Yui no a o dievčati ktore prišlo odhalit pravdu.Jedneho dna ju farar Saimon požiada aby umravnila 6 upirou.Je možne aby ich umravnila ?to zistite ked si prečitate tento pribech.