Vstala som .Pozrela som na hodinki.Bolo šest hodin ráno.Subaru ešte spal.Spat sa mi už nechcelo.Pôjdem si zabehat.Oblikla som si leginy ,kratke tričko a teniski.Na ruku som si pod rameno pripevnila mp4.Ktori som položila do maleho vačku a zazipsovala hornu čast vačku.Sluchadka som si prehodila cez ramena.Zo stoliku som si zobrala mali papier.Napisala som Subaruovi ,že si idem len zabehat v bliskosti sidla.A vratim sa na ranajki.Odkaz som nechala na nočnom stoliku.Pomali som otvorila dvere a pomali ich aj zavrela.Potichu som višla zo sidla na zahradu.Ponatahovala som si ruki a nohy.Dala som si sluchadka do uši.A bežala som.Bežala som cez les a skakala cez spadnute stromi.Až som nakoniec sa dostala k jazeru bolo celkom velke.Prišla som blišie k nemu.V jazere je štrk ale naokolo sú kamene.Vyzula som si teniski spolu z ponožkami.Nechala som ich tam.A bežala som po vode ale nešla som velmi hlboko.Bolo to skvele ako som bežala.Dokončila som obvod jazera a obula si ponoški a teniski.Bežala som naspet k sidlu .Ako som bežala zbadala som kostol.Vošla som do vnutra.Vizeral dobre.Ale nebol tu žiadni farar.Kostoli a chrami velmi nemusim.Ale v kostole je dobra akustika.Začla som spievat.
(Ked si pustite toto video.V nastaveniach toho videa si zapnite slovenske titulkiAby ste rozhmeli o čom je tato skladba.)Kanato"Maš pekni hlas"Prudko som sa nan ho otočila."Ani ti nemôžeš spat?"Kanato"Nie.Mal som nočnu moru.Spat sa mi už nechcelo tak som sa išiel prejstA počul som tvoj hlas.Maš talent.""Dakujem.Mne sa už nechcelo spat tak som si išla zabehat.Spievaš tiež?"Kanato"Hej""Zaspievaš mi niečo?"Kanato"Dobre"
(V tomto druhom videu je cela skladba ktoru Kanato spieval.)"Tvoj hlas je ľepši ako ten môj"Kanato"Ked som bol mali často som spieval.A chodil som na hodini hudobnej""Mali by sme ist inak nestihnene ranajki"Kanato prikivol a išli sme dovnutra do sidla.Ked sme prišli všetci tam už boli.Subaru"Ako sa ti behalo?""Dobre.Ale najviac sa mi pačilo ako som bežala cez jazero."Sadla som si vedla Subarua a pustili sne sa do ranajok.
YOU ARE READING
Diabolik lovers a dievča s tajomstvom
VampireAhojte.Tento pribech je o 6 upiroch a Yui no a o dievčati ktore prišlo odhalit pravdu.Jedneho dna ju farar Saimon požiada aby umravnila 6 upirou.Je možne aby ich umravnila ?to zistite ked si prečitate tento pribech.