sinopsis

17.2K 398 5
                                    

           Perkahwinan yang dinantikan oleh Diandra musnah, apabila dia dikhianati oleh tunangnya sendiri. Air matanya gugur ketika mengetahui cintanya hanya bertepuk sebelah tangan.
      
      "We're over"-Diandra Elisa.

        Setelah cinta dan kepercayaannya dikhianat, Diandra merancang untuk membalas segala perbuatan tunangnya.

        "Hebat you berlakon, Rez. But now,you should've known that you're messing with a wrong person. I'll  make sure, you pay for what you did to me Reza Darman."-Diandra Elisa.

        "Dipersilakan miss Dian. Do it. I nak tengok sejauh mana you boleh buat. "-Reza Darman

         Bagi menyempurnakan rancangannya, dia bersetujuh untuk berkahwin dengan jejaka pilihan orang tuanya. 

         "Awak tak perlu takut dengan saya. Setahu saya belum pernah ada report yang mengatakan saya ni makan orang."-Akmal Iryan.
      
       "Eh, Ada saya tanya awak makan orang atau tak? tak kan."-Diandra Elisa

         Akmal Iryan, jejaka dicop 'sakit'oleh Diandra, tidak pernah serik untuk mengenakan Diandra. Ada saja akalnya, untuk mengganggu ketenteraman gadis itu.

         "Baik awak diam, sebelum saya sumbat beg tangan saya ni dalam mulut awak, faham?"_Diandra Elisa.

         "Woo, Chill girl. Jangan marah-marah, nanti awak cepat tua. "-Akmal Iryan.

         Namun, benci di hati Diandra akhirnya bertukar cinta.Penat menidakkan perasaan yang mula bersarang dihatinya, dia menanti masa yang sesuai untuk meluahkan perasaannya.
        
          Tatkala cinta mula disulam muncul penghalang di antara mereka.

          Akankah cinta yang dibina semula bersama Iryan bertahan atau berakhir seperti sebelumnya? Siapa sebenarnya Iryan? Mengapa dia terasa dekat apabila bersamanya?

        

My MR.CEOWhere stories live. Discover now