Kad undangan yang terletak di atas meja itu hanya dipandang sepi.
Gelas di tangannya diletakkan kembali di atas meja yang sama.
"So, this is what you want Dian." Katanya sinis.
Reza mencapai kad undangan itu. Tangannya menggenggam erat kad undangan yang diberikan oleh Diandra tengah hari tadi sehingga remuk.
"I hope you'll come." Kata Diandra penuh makna setelah kad undangan di tangannya beralih ke tangan Reza.
"Sure, thank you," Ucapnya sambil tersenyum ke arah Diandra.
"You're welcome," Balasnya. Diandra terus melangkah pergi meninggalkannya.
"You tak patut cabar I Dian. I akan pastikan you menyesal dengan keputusan you!" Reza kembali mencapai gelasnya.
Mana mungkin dia melepaskan Diandra. Wanita itu adalah sumber kesenangannya.
Jika hubungannya bersama Riana tidak diketahui pasti sekarang yang tertulis di atas kad itu adalah namanya. Kini sebahagian dari rancangannya musnah.
"Sayangg...," Bahunya dirangkul kemas dari arah belakang.
"Sayang, you tak tidur lagi?" Soalnya.
"I tunggu you tadi, tapi you tak datang pun," Suaranya sengaja dilembutkan. Riana melihat ke arah kad undangan itu.
"Rez, you masih nak perempuan tu?" Riana mengetatkan pelukannya.
"Sayang, you tau kan I cuma cintakan you seorang..,"Katanya, bibirnya mengucup mesra tangan milik Riana.
Badannya kini menghadap Riana, pinggang ramping wanita itu dipeluk erat. "Sayang, you tau kan I dekat dengan perempuan tu sebab apa?" Reza mengemaskan pelukannya.
"Itu I tau, I cuma takut you tinggalkan I.." Suaranya kembali lembut.
"Are you kidding me? You're the one I love not Dian." Reza mengetatkan pelukannya.
"Sayang you nak bunuh I ke apa ni. Ketat sangatlah, sampai I tak boleh nak bernafas tau." Tangannya menolak manja lengan sasa milik Reza.
Reza melonggarkan rangkulannya. "Sayang, you tau kan I sayang you?" Soalnya sambil tangannya merangkul kemas pinggang wanita di hadapannya.
"Mestilah,. I sayang you juga tau." Suaranya dilembutkan. Kepalanya diletakkan ke bahu Reza.
"That's why you should believe that I will never fall for Dian." Katanya lembut.
Riana mengangguk manja, dia mengemaskan pelukannya.
'Just wait and see Dian.' Bisiknya. 'I akan pastikan harta you jadi milik I!"
YOU ARE READING
My MR.CEO
Romantizm"Awak tak perlu takut dengan saya.Setahu saya belum pernah ada report, yang mengatakan saya ni makan orang."-Akmal Iryan. "Eh, ada saya tanya awak makan orang atau tak? Tak kan."-Diandra Elisa. Ini adalah sebahagian daripada sinopsis crita...