👔SAM-22👗

6.6K 388 49
                                    

Karanlık her gecenin sabahında güneşin doğduğu gibi gizlenen bir sır da bir gün mutlaka ortaya çıkar. Peki çıktığında en çok kimin hayatını etkiler orası muamma.

Alvina ve Asaf uçaktan indikten sonra eve gittiler. Onları kapıda karşılayan kızlar koşarak geldi yanlarına. Hem babalarına hem annelerine sarıldılar. İçeri girdiklerinde ikisi de yanlarından ayrılmıyordu. Faruk'a da haber edilmişti o da vardı yemek için. Sıra güzel haberi miniklere verme sırasındaydı. Herkesin haberi vardı ama miniklere Alvina ve Asafın söylemesinin daha doğru olacağını düşündüklerinden söylememişlerdi.

Asaf, Alvina'nın gözlerinin içine gülümseyerek onay verdi. Alvina da

"Kızlar size bir haberim var. "

"Nasıl bir haber Alvina Anne?"

"İkinizin de çok istediği bir şey aslında "

"Ne ki babamdan istediğim oyuncaklar vardı onlardan biri mi ?"

dedi Mira.

"İkinizde abla oluyorsunuz. Küçük bir kardeşiniz olacak."

"Sen ciddi misin Alvina Anne."

"Evet ciddiyim prensesim."

"Yaşasın yaşasın heyyoo abla oluyorum "

"Ben de abla oluyorum. Çak Mira "

dedi Sims. Minik kızlar sevinç gösterisi yaparken herkes onları gülerek izliyordu. Bu ev onların kahkaha sesleri ile daha bir huzur doluyordu.Mahinur Hanım

"Haydi yemeğe geçelim mı?"

dediğinde herkes ayaklanmıştı. Mira ise babasının eğilmesini işaret etti. Kulağına sessizce

"Bak gördün mü baba bize ne güzel anne buldum ben "

"Evet canım kızım. Çok haklısın teşekkür ederim sana."

"Bir şey değil baba rica ederim."

dedi ve at kuyruğu bağlı saçlarını sallayarak gitti. Asaf ise gülüyordu kızına. Yemeğin ardından Alvina ve Ümran çay yaparken Asaf Faruk'u bir şey konuşmam lazım diyerek çalışma odasına götürdü. Faruk meraklı gözlerle bakıyordu Asaf'a.

"Faruk senden bir şeyi araştımanı istiyorum. Kapanmış bir davada delil bulmak zor olur mu?"

"Ayıp ediyorsun abi. Biz de bir şeyler yapabiliriz. Sen ne olduğunu neyle ilgili olduğunu söyle yeter "

"Tabi. Alvina'nın ailesinin kazasının cinayet olma ihtimali var"

"Nasıl yani abi sen şunu bana baştan bir anlatsana "

Asaf Faruk'a herşeyi anlattığında Faruk biraz düşündü.

"Abi sen bana en fazla iki hafta ver ondan sonra her şeyiyle önünde olacak o kazanın durumu "

"Sağolasın kardeşim "

"Ne demek abi işimiz bu."

Gülümseyerek çıktılar odadan ve Alvina'nın buraya doğru geldiğini görünce Faruk müsadenizle abi dedi ve salona gitti.

"Asaf kızlar belki farklı bir tepki verir diye çok korkmuştum ama sandığım gibi olmadı hiç. "

"Ben zaten biliyordum çok sevineceklerini. Şimdi asıl sen evimize gidince ne yapacaksın bakalım?"

"Ne gibi yani ne demek istiyorsun?"

"Sürpriz karıcığım eve kadar bekleyeceksin "

"Yaa Asaf söylesene "

SENİN ADIN MUCİZE  "S.A.M."(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin