De drie jongens stoppen voor onze tafel.
"Hey" zegt de eerste. "Jij bent die nieuwe!"Ik geef toe, hij ziet er knap uit. Bruin haar, dat een klein beetje golft.
Een mooie kledingstijl, perfect gezicht! wat wil je nog meer?!
Maar tja, waarschijnlijk is hij zo'n 'badboy' aaargh, ik ben dé badgirl, kom op! Het is toch zo! Hij is zo een typische fuckboy.Ik kijk hem gemeen aan.
"Waarom praat je tegen mij" vraag ik hem droog.
Hij is duidelijk niet blij met mijn antwoord aangezien zijn blik op onweer staat.
Ik kijk hem spottend aan.
"Tong verloren?" Vraag ik hem, terwijl ik mijn wenkbrauw optrek.Hij kijkt me boos aan, ow wacht! Woedend! Furieus!
Als blikken konden doden was ik nu al lang dood.Ik zie in mijn ooghoek dat Mia zich héél ongemakkelijk voel, dus ik besluit om haar even te helpen om míjn manier.
Ik sta op maar de stomme gast heeft mijn weg geblokkeerd, en neemt mijn arm vast.
"Laat me los" sis ik.
Een spottend lachje siert zijn lippen.
"Neen, prinses. Wat is je naam?" Vraagt hij lief."Noem me geen prinses! En als je nog wilt leven, zou je me best, los laten!" Dreig ik.
Ik zie hoe hij overweegt om me los te laten, maar laat me dan uiteindelijk los.
"Dus" begint hij "je naam?"
Ik kijk hem boos aan.
"Dat gaat je niet aan" zeg ik terwijl ik mijn armen over elkaar sla."Dat denk ik niet!" Zegt hij nu duidelijk geïrriteerd.
Ik krijg een idee
Het is geniaal!Ik zet mijn meest lieve gezichtje op, en kijk hem aan.
"Wat dacht je van een kusje?" Vraag ik lief, terwijl ik overdreven met mijn ogen knipper.
Hij schenkt me een glimlach.
"Kom maar op!"
Ik lach.
Zó naïef...
Ik kus mijn hand en sla hem dan op zijn kaak.
"Hier is je kus!" Zeg ik.
Hij legt geschrokken zijn hand op zijn wang.
"Jij Motherfucker bitc-" begint hij, maar ik kap hem af.
"Tutututut! Je kan niets zeggen wat ik niet ben, dus Hou je bek dicht!"
Zeg ik, terwijl ik Mia haar hand neem, en de kantine uitloop.
Ik kijk nog even achterom, en zie hoe de-jongen-die-ik-niet-ken mij boos na staart.
Ik lach en steek mijn middelvinger op.Yass bitches! My style...
"Je beseft toch wel wat je net hebt gedaan, hé claire?" Vraag Mia ongerust.
We zitten op mijn kamer.
Mia zit in mijn kleine zit-hoekje en ik lig op mijn bed.
Ik hef mijn schouders op, en mompel iets dat lijkt op 'I don't care'.
We zijn beiden even stil, tot er plots hevig geklopt wordt op de deur.
Ik schrik recht en Mia springt geschrokken overeind.
Ik herstel mezelf, en loop dan boos naar de deur.
Waneer ik hem open, tref ik een nachtmerrie aan.
Ik zucht.
"Wat moet je?" Snauw ik.
Hij kijkt me grijnzend aan.
"Laten we beginnen van het begin, claire..." zegt hij met de nadruk op 'claire' ik rol mijn ogen en kijk hem ongeïnteresseerd aan, maar hij gaat ongestoord verder.
"Mijn naam ik Jake a.k.a dé badboy!"
"Laat me niet lachen jake ik ben dé badgirl! En dat gaat niets veranderen, dus ga nu maar weg! Ik krijg al nachtmerries overdag!" Zeg ik, en voor hij de kans krijgt om iets te zeggen gooi de de deur recht in zijn gezicht.
Ik draai me om, en kijk naar Mia die me grijnzend aanstaart.
"You go girl!" Juicht ze.
Ik lach en laat me terug op mijn bed vallen.Pff badboy, fuck it all!
***
Sorry!
Niet zo heel lang, maar het is beter dan niets!
Stem?follow?
All my
Love
Don't
Die
❤️
JE LEEST
A Little Bit Bad
ChickLitOntmoet Claire Hamilton, de eigenwijze dame met haar reputatie als rebel. Met haar buitensporige streken en beste vriendin Kate Beckham, wordt ze vaak van school geschopt. Haar rebelse streken zorgen ervoor dat je het liefst in een hoekje wilt kruip...