Beduusd kijkt hij me aan.
"Wat heb je gezien?" Vraagt hij zacht.
Ik sluit mijn ogen even en open ze dan weer.
"Het was verschrikkelijk jake." Fluister ik.
"Je moet het niet zeggen. Nou ja, nu dan niet." Probeert hij, terwijl hij zijn hand op mijn onderrug plaatst.Tintelingen schietend door mijn lichaam bij zijn aanraking, en snel knipper ik met mijn ogen en schraap mijn keel om de aandacht van zijn hand af te leiden.
"Nee, het is oké." Zeg ik snel.
Hij knikt maar laat zijn hand op mijn rug rusten.
"T-oen ik naar benden keek, zag haar liggen. Op een laken." Begin ik. "Ze waren bezig met haar uit het water te halen en hadden haar dan op dat laken gelegd. Ik kon haar haast niet meer herkennen." Zeg ik zacht.Jake buigt zich meer naar me toe, zijn hand verplaats zich naar mijn middel en zijn armen wikkelen zich om me heen, wanneer hij me iets dichter naar zich toe trekt.
Zijn gezicht is zo dichtbij dat ik zijn adem over mijn wang voel strijken.
Zijn lippen plaatst hij naast mijn oor en even lijkt het alsof hij me wilt kussen, maar dan hoor ik zijn stem.
"Wat zàg je Claire?"
Zijn stem klinkt diep en mijn gód, Verschrikkelijk sexy!
De adrenaline raast door mijn bloed en snel probeer ik mijn gejaagde ademhaling onder controle te krijgen.
"Haar lichaam, het was helemaal opengereten. Haar gezicht zat vol diepe wonden en haar hele bovenlichaam leek net opengesneden.
Ik kon ervoor wedden dat, als al het bloed weg was, ik vast haar ingewanden en haar botten kon zien." Zeg ik in één adem.
Zijn hand glijd van mijn midden en geschrokken staat hij op.
"Wát?" Zegt hij met verstikte stem.
"Dát is wat ik gezien heb." Bevestig ik.
Hij haalt een hand door zijn haar en begint te ijsberen.
"Hoe, en wat? Dat moeten we te weten zien te komen." Zegt hij vastberaden.
Ik knik instemmend.
"Inderdaad, maar hoe doen we dat?" Zeg ik peinzend.
"We kunnen haar kamer doorzoeken?" Stelt jake voor.
"Natuurlijk!" Zeg ik enthousiast terwijl ik naar de deur loop.
"Wacht!" Zegt hij snel.
Ik stop en draai me naar hem om.
"Ik heb daarjuist twee politieagenten voor mia's kamer zien staan. Ik wist nog niet wat ze daar deden. Ik hoorde ze iets zeggen, dat leek op: achter slot en grendel en helemaal op slot en ook bizarre moord....vol geheimen. Toen ze mij zagen zeiden ze dat ze gewoon een jaarlijkse inspectie deden. Ik vond het vreemd maar nu weet ik wat ze daar echt deden." Mompelt hij.
"Dus haar kamer zit op slot?" Zucht ik moedeloos.
Hij knikt.
"Dan zoeken we wel een andere manier." Zeg ik vastberaden.
Ik draai me terug naar de deur.
Ik hoor zijn voetstappen achter me en wil net de klink omdraaien wanneer ik zijn stem hoor.
"Je bent zo sexy wanneer je zo stoer doet." Zegt hij laag.
Mijn adem stokt in mijn keel en ik vertik het om hem aan te kijken.Dat zou uit de hand lopen...
"Altijd dus?" Plaag ik zonder hem aan te kijken.
Ik hoor hem zacht lachen.
"Inderdaad, altijd dus." Plaagt hij terug.
Ik rol mijn ogen, bewust van het feit dat hij me niet kan zien.
"Wat wil je hiermee bereiken?" Vraag ik gemeend.
En dat meen ik wel.
Ik wil serieus weten waarom hij me sexy vind.
"Ik weet hoe ik je laat voelen claire." Zegt hij met een diepe stem.
Mijn ademhaling versnelt en mijn greep rond de deurklink verstrakt.
"Hoe dan?" Fluister ik haast.
"Dat weet je best." Fluistert hij terug.
Uit het niets pakt hij mijn polsen vast en pint me tegen de deur.
"Raak me niet aan."
Ik probeer me uit zijn greep te bevrijden, weg kijkend.
Hij schut zijn hoofd.
"Nee. Je vind het fijn als ik je aanraak. Ontken het niet."
Ik staar naar de grond en reageer niet op wat hij zegt.
Hij probeert me te ontlokken.
Hij wilt dat ik zeg dat het waar is, dat het allemaal klopt. Nooit, nooit zal ik het zeggen.
"Ik weet dat het waar is." Herhaalt hij weer.
Het was inderdaad fijn als hij me aanraakte, maar dat zou ik niet zeggen.
"Nee" mompel ik uiteindelijk.
Jake komt wat dichter voor me staan.
"Weet je dat zeker Claire?"
In antwoord niet en kijk weg.
"Weet je nog die dag toen we elkaar voor het eerst zagen?" Begint hij.
Mijn hoofd schiet omhoog.
"Er ging al een heel rumoer over jou rond. Volgens iedereen was je bloedmooi en verschrikkelijk rebels.
Toen ik je daar in de kantine zag zitten wist ik dat ze gelijk hadden.
En toen ik je voor het eerst had gekust... het was echt--"
"Wat wil je bereiken, jake?" Stop ik hem met bibberende stem.
Waarom voel ik me zo zwak als ik bij hem ben?Met grote ogen kijk ik toe hoe hij de afstand overbrugt en mijn polsen vastpakt om ze boven mijn hoofd vast te pinnen.
"Laat me los."
Jake negeert me en laat zijn voorhoofd op de mijne rusten.
"Waarom doe je dit jake? Wat wil je?"
Ondertussen probeer ik los te komen.
"Ik wil..." hij schud zijn hoofd en sluit zijn ogen even. "Laat maar." Fluistert hij.
"Wat wil je-" ik kan mijn zin niet afbreken want jake kust me.Zijn lippen om de mijne
Hij kust me!
Verdomme, zijn zachte warme lippen...-hij kust me!Alsnog weiger ik over te geven en mee te doen.
Een geërgerd geluid ontsnapt aan mijn lippen en dat vat jake helemaal verkeerd op.
Hij klemt me nog dichter tegen hem aan en net zoals de vorige keer, lijkt het alsof de wereld stilstaat.
Gelukkige tintelingen verspreiden zich door heel mijn lichaam, en uiteindelijk geef ik toe.
Ik kan het niet meer houden en kus hem vol overgave en vol overmacht terug.Mijn handen vinden automatisch zijn warrige haar.
Ik neem een paar plukken vast en woel er zacht doorheen.
Een zacht gekreun ontsnapt aan zijn lippen en hij tilt me op, waardoor ik mijn benen om zijn middel klem.
Zijn handen verplaatsen zich naar de rand van mijn shirt.
Even aarzelt hij, maar dan laat hij zijn handen onder mijn shirt verdwijnen en strijkt hij zacht over mijn blote huid.
De zoen word steeds heftiger, vol vuur en passie.
Vol lust.Waneer ik hem naar het bed voel bewegen, probeer ik hem tegen te houden maar ik voel het zachte matras al onder me.
Voor een seconde onderbreekt hij de kus, wat me tijd geeft om op adem te komen.
Jake hangt boven me en kijkt me even onderzoekend aan voordat hij zijn lippen weer op de mijne drukt.
Zijn lichaam tegen dat van mij.
Ik moet toegeven dat het hemels voelt om zijn warmte en lichaam zó dicht bij mij te voelen.Het voelt zó goed maar ook zó verkeerd.
"Stop" komt er zachtjes uit mijn mond.
Het is haast gepiep.
Jake negeert me en begint kusjes van mijn kaaklijn tot mijn hals te geven.
"Jake..." probeer ik weer.
Zijn lippen glijden langs mijn kaak.
Ik zet mijn handen tegen zijn schouders en het lijkt alsof hij bevriest.
"Hou op jake" zeg ik zacht.
Hij gaat iets naar boven en steunt op zijn handen waardoor zijn gewicht- en dus ook warmte- verplaatst, en hij eigenlijk letterlijk boven mij hangt.Zijn ogen kijken me onderzoekend aan.
Er flitsen duizende emoties doorheen.Is hij gekwetst? Boos? Verdrietig?
Zijn zachte stem bevestigd mijn gedachten alleen maar.
"Wat-...heb ik iets mis gedaan?" Vraagt hij vol pijn.
Ik heb hem dus duidelijk gekwetst.
Hij staat op en doet een paar stappen naar achter.
"Het kan niet." Mompel ik, terwijl ik recht ga zitten.
Hij zucht en haalt een hand door zijn haar.
"Waarom niet" antwoord hij bits.
"Je hebt een vriendin!" Kaats ik terug.En dat was waar.
Jake had ook echt een vriendin.
Het nieuws verspreidde zich als een lopend vuurtje toen jake 'dé badboy' een vriendin had.
Ik had jake allang opgegeven, dus veel maakte het toen niet uit, maar nu?
Nu laat hij me zó anders voelen.
Zwak, geliefd, beschermd....
Vreselijk allemaal!Ik kijk hem beschuldigend aan en hij kijkt schuldbewust naar de grond.
"Ik heb helemaal geen vriendin." Zegt hij dan.
Die woorden brengen plots zo veel emoties in me op.
Verwarring, opluchting...
Wacht, opluchting?Verwoed schut ik mijn hoofd.
"Luister jake, we zullen het hier wel een andere keer over hebben. Laten we ons nu focussen op..." mijn adem stokt in mijn keel.Ik kan het niet.
Ik kan háár naam niet uitspreken.
De beelden flitsen weer voor mijn netvlies en even dreig ik flauw te vallen.Net voor ik de grond raak, vangen twee gespierde armen me op.
Hij zet me stevig terug op de grond.
"Ik weet wat je bedoelt, je moet haar naam niet zeggen. Laten we gaan." Hij laat me los en onmiddellijk verlaat de warmte mijn lichaam.
Hij beent naar buiten en laat me verward achter.
Lag het aan mij, of klonk hij plots afstandelijk en kil?Ik schut zacht mijn hoofd en haal een hand door mijn haar, om vervolgens zijn voorbeeld te volgen.
****
Hello guys!
Een L A R G E hoofdstuk ! Yay!Enjoyxxx
All
My
Love
Don't
Die
💛
JE LEEST
A Little Bit Bad
ChickLitOntmoet Claire Hamilton, de eigenwijze dame met haar reputatie als rebel. Met haar buitensporige streken en beste vriendin Kate Beckham, wordt ze vaak van school geschopt. Haar rebelse streken zorgen ervoor dat je het liefst in een hoekje wilt kruip...