~28~

22 1 0
                                    

P.O.V Claire

Mijn schoen vliegt tegen de wc deur.

"Claire?" klinkt Jace zijn bezorgde stem langst de andere kant.

Ik haal mijn neus op, en trek nog een stuk papier van de wc-rol.

"Laat me nu maar even." probeer ik, in de hoop om zelfzeker te klinken.

"Doe nou niet zo, ik heb een fles wijn en twee glazen bij. Dit is een noodgeval!"

Ik ben in een tweestrijd met mezelf. Ik wil iemand hebben om tegen te praten, maar dan zou ik dingen moeten uitleggen, en zo zou ik vragen gesteld krijgen waar ik zelf nog geen antwoord op heb gevonden. "kom op claire..." gaat Jace zeurderig verder.

Ik spoel door, en open de deur. Jace zit op de grond met een fles wijn in zijn hand. Zijn gezicht klaart op wanneer ik rustig naast hem kom zitten.

"Dus, ga je die fles wijn nog openmaken?"

P.O.V Jake

Haar gezicht. Ik krijg het niet meer uit mijn geheugen gewist.

Plots was ze daar. ze liep zo zelfzeker, en gracieus over die baan. Ik wist niet waar ik eerst naar moest kijken. Haar benen, haar ogen, haar heupen...

Ik zucht en trek mijn shirt uit doordat ik het plots zo warm krijg.

P.O.V Claire

"Dus Jake is Mr. Vilton?"

Ik knik en kijk verslagen naar de grond.

"Ik weet niet wat ik moet doen?" verzucht ik, terwijl ik nog een teug van mijn wijn neem.

"Je moet met hem praten. Dat zal je beter doen, en bovendien je vragen beantwoorden." probeert Jace.

Ik verslik mezelf en kijk mijn beste vriend met grote ogen aan.

"No way" puf ik. Jace rolt zijn ogen en grijpt mijn hand beet.

"Ik wil het beste voor je, girlfriend" lacht hij.

Ik knik lichtjes en staar wat voor me uit.

"Harry is boos op me, is het niet?" mompel ik.

"Wel, hij was niet blij, dat kan ik je verzekeren. Je moest zijn gezicht zien! Maar hij kon ermee overweg." Legt hij uit.

"Mmm...Ik ga hier zo veel spijt van krijgen." Glimlach ik triest.

"Hoe bedoel je?"

"Dat ik eens goed met Jake moet gaan praten"

...................................................................................................................................

Een mini mini mini deeltje!

Sorry daarvoor. Ik heb het heel druk gehad met school en werk....

Binnenkort een nieuw (langer) deeltje!

ALL

MY

LOVE

DON'T

DIE

<3

A Little Bit BadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu