YAZARDAN
Taehyung Jin'i sabırsızlıkla beklerken bir yandan da izleyebilecekleri filmleri internetten araştırmaya başlamıştı bile. En son Jin'lerin evindeyken olanları aklından geçirince içindeki kıpırtıya engel olamıyordu.
Odasına son kez bakıp düzenli olduğuna emin olduktan sonra kapısını kapatıp salona çıktı.
Kendini koltuğa atıp telefonundaki mesajları kontrol ettikten sonra sonunda kapı çalmıştı. Hemen ayağa kalkıp kapıya yöneldi.
Kapıyı açtığında Jin Taehyung'a mükemmel gülümsemesini sunmuş, içeriye geçmişti. Taehyung kapıyı kapattığı anda Jin'e dönmüş ve dudaklarını Jin'in dudaklarına bastırmıştı. Kısa ve tatlı bir öpüşten sonra ayrıldıklarında Jin Taehyung'un yüzünü elleri arasına aldı.-Bana bu güzel duyguları yaşattığın için teşekkür ederim Taehyung.
Taehyung bir yandan utanıp bir yandan heyecanlanırken gülümsemişti sevdiği adama. O saf saf kapıda sırıtırken Jin çoktan salondaki koltuğa yayılmıştı. Taehyung hayal kırıklığıyla ' Cidden buraya film izlemeye mi geldi? Hem de ettiğim o laftan sonra' diye düşünerek koltukta Jin'in yanına oturmuştu.
Jin, gidip bir film seçip başlatmıştı bile. Taehyung çaktırmamaya çalışarak filme odaklanmaya çalışıyordu ama aklından başka şeyler geçtiği için bir türlü başaramıyordu. Jin iyice filme daldığı an yanında oturan sevgilisine baktı Taehyung. Mükemmel genişlikteki omuzları, her ne kadar belli etmemek için bol giyinse de orada bir yerlerde var olduğunu bildiği karın kasları, bacaklarını iki yana açtığı için pantolonun altından belli olan kaslı bacakları..
Taehyung biraz daha bakarsa üstüne atlamaktan korktuğu için hemen kafasını çevirmişti. Derince yutkunup filme odaklanmaya çalıştı. İçten içe o kendini bu kadar hazırlamışken oturup film izlemekten başka bir şey yapmayan Jin'e kızıyordu. Tae iyice somurtup arkasına yaslandığı sırada Jin'in bakışlarını üstünde hissetti. Jin'in yüzünde muzur bir gülüş vardı.
- Filmi beğenmedin mi?
Tae göz devirerek cevapladı.
- Yoo. Güzel.
Tae'nin aklından geçen şeyleri tahmin eden Jin'in suratındaki gülüş daha da büyümüştü.
Koltukta biraz daha Tae'nin yanına kayıp aralarındaki mesafeyi sıfıra indirdi. Tae kalp krizi geçirmekle meşgulken burnunu Tae'nin yanağına sürtüp koklamıştı Jin.- Sadece böyle bir şeye hazır olup olmadığına emin olmaya çalışıyorum bebeğim..
Ardından Jin Tae'nin konuşmasına izin vermeden dudaklarına yapışmıştı. Bakışlarındaki hevesten bile hazır olduğu kolayca anlaşılıyordu zaten. Tae'nin elinden tutarak koltuktan kaldırarak kucağına oturttu. Koltuktan bin kat daha rahat olduğuna yemin edebilirdi Taehyung. Tekrar dudakları birleştiğinde altında hissettiği baskıyla küçük bir inleme çıkartmıştı. Jin ise bundan keyif almış şekilde Tae'nin kalçalarından tutup kendine iyice bastırdı. Dudakları Tae'nin boynundan kulağına doğru ilerlerken fısıldamıştı.
-Geçen seferin acısını çıkaracağım Taehyung-ah
Taehyung hafif kıkırdayıp Jin'in dudaklarını aclıkla öpmeye başlamıştı. Ellerini Jin'in dağınık saçlarından geçirirken hafifçe yana doğru itip Jin'in üstünde pozisyon almıştı. Beklenmedik bu cesaret Jin'i şaşırtsa da aldığı zevkten dolayı bunu düşünmeyi bir kenara bıraktı. Tae'nin dudakları yavaşça aşağılara inerken Jin'in boynunda kendine ait izler bırakmaya başlamıştı. Dudaklarından çıkan her bir inleme Taehyung'u daha da deli ediyordu.
-Odana mı geçsek acaba?
Taehyung kafasını kaldırıp Sevdiğine baktığında sinsi bir gülüşle kendisine bakıyordu. Taehyung yan gülüşünü sergileyip Jin'in üstünden kalkmıştı. Ellerini sevgilisinin ellerine kenetleyip odasına doğru birlikte ilerlediler. Odaya geldiklerinde Taehyung Jin'i tekrar öpmeye başlamıştı fakat Jin'den karşılık alamayınca soru sorar gözlerle Jin'e bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE AGAİN ~ TAEJİN
Ficção Adolescente"Arkadaşlığımızı bozmak istiyorum Yerine aşıklar olmalıyız." -TAMAMLANDI- BXB GXG Taejin Jikook biraz da lisoo