8

2.6K 243 94
                                    

Tae

Dün gece Jimin' le Jungkook'u tuvalete kitleyip eve gelmiştim. Sonradan vicdan azabı çeksem de artık yapabileceğim bir şey yoktu. Tek umudum kötü bir şey yaşanmamış olmasıydı yoksa Jimin ciddi anlamda başımın etini yerdi.

Yatağımda gerinerek telefonumu elime aldım. Saat daha sekizdi. Hafta sonunu değerlendirmek için biraz daha yatmalıydım yoksa tatil boşa gitmiş olurdu. Kafamı yastığa gömerek uyumaya çalışırken telefonun çalmasıyla kafamı kaldırdım. Hangi dengesiz haftasonu bu saatte arıyordu ki? Telefonu alıp ekrana baktım. Ah,tabiki Jimin.
Muhtemelen telefonu açtığım an bağırmaya başlayacak. Hiç kaldıracak durumda değildim.Telefonu açar açmaz konuşmaya başladım.

- Jimin gerçekten özür dilerim ama bu tamamen sizin suçunuz bizi oraya kit-

- Taaeeeee. Tae sevgili olduk bizz. Yani olduk mu bilmiyorum. Ama öpüştük sonuçta. Artık kanka olamayız muhtemelen.

Şoktan konuşamıyordum bile.

- N-nasıl oldu? Sen mi söyledin?

- Hayır o. Ona ilgim olduğunu farketmiş. Ee tabi onun da bana varmış . Söyledi sonra da öpüşmeye baş- . Yaaa bana niye özelimi anlattırıyosun.

- Banane be. Ben mi dedim adamla nasıl öpüştüğünü anlat diye.

- Neyse neyse. Haber vermek için aradım. Birazdan Jungkook' la buluşucaz. Akşam yanına uğrarım. Görüşürüzz.

Telefonda heyecanlı sesine dinlerken burukça gülümsedim. "Görüşürüz Jimin"
En azından aramızda mutlu olan birileri vardı. Biz hala birbirimizi öldürmek isteme evresindeydik. Uykum falan kalmamıştı. Telefonu elime alıp instagramda gezmeye başladım.

- Ohaaa

Şaşkınlıktan ağzım yarım metre açılmıştı.

(Gençler altta yazanı "İşte bugün başladı" olarak düşünün )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gençler altta yazanı "İşte bugün başladı" olarak düşünün )

Bunlar ne ara bu seviyeye gelmişti? ayakta uyuyordum. Arkadaşlarım adına çok sevinmiştim ama kendime acımaya başlıyordum. Ben mi çok beceriksizdim yoksa Jin benden çok mu nefret ediyordu?
Kafamdaki düşüncelerle mutfağa inip kahvaltı hazırlayan annemin yanağına bir öpücük kondurdum.Annem gülümseyerek masaya geçmemi söyledi. Omleti de alıp masaya koyduktan sonra kendisi de oturdu.

-Ee anlat bakalım. Okul nasıl gidiyor?

- Her zamanki gibi anne. İyi yani sorun yok.

- Jin nasıl ?

Birden gerilmiştim. Neden Jin'i soruyordu ki şimdi

- O da iyi de ne alaka şimdi ?

- Uzun zamandır gelmiyor ya bize. Ondan sordum annecim. Akşama da annesini davet ettim. İşi yoksa o da gelir muhtemelen.

LOVE AGAİN ~ TAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin