Tae
Pişmanlıkla yatakta kıvranıyordum. Ne vardı da Jimin' e söz vermiştim gitmek için. Moralim bu kadar bozukken yapmak istediğim tek şey yorganıma sarılıp saatlerce uyumaktı. Jimin attığı mesajla aşağıda beklediğini söyleyince kaçışımın olmadığını anlayıp dolabıma doğru yürüdüm ve üstüme birşeyler geçirdim. Anneme geç kalmayacağımın sözünü verip evden çıktım.
- Oha ya ağaç olduk burada
- Çok konuşma Jimin. Gitseydin o zaman
- Tamam tamam bir şey demedim.
Diyip koluma girdi.
Mekana girdiğimizde içkinin su gibi içildiği bir mekan olduğunu anlamam için birkaç gencin hareketlerine bakmam yeterli olmuştu. Cidden benim böyle bir yerde ne işim vardı? Hızlıca dans edenlerin arasından geçerken karşımdaki masayı görmemle durmuştum. Bizimkiler oradaydı. Tamam zaten bu beklediğim bir şeydi ama Jin' i görmeyi beklemiyordum. O da beni görmüş olacak ki yanındaki Jungkook'a eğilmiş sinirle bir şeyler söylüyordu. Jimin'le Jungkook'un aptal bir planına kandığıma inanamıyordum.Tam geri dönmek için hamle yapmıştım ki Jimin koluma yapıştı. Zaten şu an dönüp gitsem de çekiniyomuş gibi olacaktı. Utanması gereken kişi ben değildim. Derin bir iç çekip masaya doğru ilerleyip Jin'e en uzak köşeye oturdum.
Akşamın ilerleyen saatlerinde herkes içip kafayı dağıtmıştı .Kai'yle Minho pistte deli gibi dans ediyorlardı. Jungkook içip kafayı bulmuş, Jimin ise muhtemelen olayları kontrol altında tutmak için ayık kalmayı tercih etmişti. Jin ve ben ise hiç içmemiştik. Artık eve gitmek istiyordum ama buradan korkak gibi kalkıp gitmeyi kendime yediremiyordum. Masanın diğer ucunda Namjoon'la sohbet eden Jin'in de gitmeye niyeti yok gibiydi.Sıkıntıyla etrafıma göz attığımda Jimin'in Jungkook' a öldürecek gibi baktığını gördüm. Tabi sarhoşluğun bilmem kaçıncı evresindeki Jungkook'un umrundaymış gibi gözükmüyordu. Hallerini komik bulmuştum. Gülümseyerek karşıma baktığımda Jin'in beni izlediğini gördüm. Ben de yüzüne bakmaya başladığımda bir süre daha bakışlarını üstümden çekmemişti . Ta ki Jungkook öğürene kadar. Jin panikle cırladı.
-Gerizekalı Jungkook ! Sakın buraya kusayım deme. Hem sen içkiye dayanıklı bile değilsin neden bu kadar içiyorsun aptal!
Jin sinirden kudururken Jungkook sırıtıyordu. Birden sırıtmayı kesti.
-Bi derdimiz var da içiyoruz heraldee
Kelimeleri bile tam çıkaramıyordu. Ah cidden tam bir aptal gibi gözüküyordu. Jimin ise anlamsızca Jungkook' u izlemeye devam ediyordu
- Off hadi kalk . Tuvalete gidelim
Jin' le Jungkook tuvalete doğru ilerlerken Jimin kolumu sarstı.
- Hadi kalk biz de gidelim
- Neden be
-Of Tae görmedin mi halini. Kalk bi bakalım.
- Kendin git bak o zaman Jimin, banane Jung-
Cümlemi tamamlayamadan Jimin kolumdan sürüklemeye başladı. Gerçekten de bu çocuk dayak istiyordu.
Tuvalete girdiğimizde biri kusan diğeri ise tiksinerek izleyen ikiliyi gördük. Jin aynadan bizi görüp kafasını çevirdi. Resmen birbirimizi görmemezlikten geliyorduk artık. Jungkook tam kusmayı bırakmış elini yüzünü yıkıyordu ki tekrar öğürerek klozete koştu. Jimin de hemen arkasından koştu. Kapı arkalarından kapanırken ikili tuvalet kabininde Jungkook' un kusmuklarıyla boğuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE AGAİN ~ TAEJİN
Teen Fiction"Arkadaşlığımızı bozmak istiyorum Yerine aşıklar olmalıyız." -TAMAMLANDI- BXB GXG Taejin Jikook biraz da lisoo