Κεφαλαιο 5

4.8K 182 41
                                    

Κοιταξα γυρω μου το αδειο προαυλιο και πηρα μια βαθια ανασα γυριζοντας το κεφαλι μου προς την αντιθετη μερια και ειδα ολα τα παιδια του τμηματος μου μαζεμενα.

Προχωρησα αργα προς το μερος τους οταν ειδα τον γυμναστη να πλησιαζει.Ειναι τελευταια ωρα και εχουμε γυμναστικη.Υπο αλλες συνθηκες θα χαιρομουν γιατι η τελευταια ωρα ειναι μια παρα πολυ δυσκολη ωρα για μενα καθως δεν μπορω να συγκεντρωθω στο μαθημα λογω κουρασης αλλα αυτη τη στιγμη δεν χαιρομαι καθολου γιατι κανει υπερβολικη ζεστη σημερα.

Επιασα τα μαλλια μου μια σφιχτη κοτσιδα καθως ο γυμναστης μας ελεγε να στιβαχτουμε σε μια σειρα ωστε να ξεκινησουμε το ζεσταμα και σταθηκα διπλα στην Αφροδιτη η οποια με κοιταξε με ενα κατανοητικο βλεμμα δειχνοντας μου πως κι εκεινη βαριοταν.

Ξεκινησαμε το ζεσταμα και μετα απο αυτο ο γυμναστης μας ειπε να κανουμε κι ανοιγματα.Ξεκινησα τα ανοιγματα και μεσα σε λιγο χρονο ειχα τελειωσει.Γενικα ειμαι πολυ ευλυγιστη γιατι μολις ημουν μικρη πηγαινα ενοργανη.

Επειτα απο αυτο ο γυμναστης μας αφησε να κανουμε οτι θελουμε καθως ηταν αντιληπτο οτι σημερα ηταν πολυ ζεστη η μερα και δεν ηθελε να μας επιβαρυνει.Γενικα αυτος ο γυμναστης που εχουμε δεν ειναι πολυ αυστηρος και ειναι πολυ κατανοητικος.

Ολα τα παιδια διασκορπιστηκαν.Αλλα πηγαν προς το φιλε για να παιξουν βολευ, αλλα πηγαν προς την μπασκετα κρατωντας μια μπαλα του μπασκετ και αλλα κατευθυνθηκαν προς τις κερκιδες για να συζητησουν με τις παρεες τους ή να χαζεψουν τα αλλα παιδια που παιζανε μπασκετ ή βολευ.Στην τελευταια κατηγορια ανηκα και γω με την Αφροδιτη.Καθισαμε και οι δυο στο πιο ηψηλο σημειο στις κερκιδες και παρακολουθουσαμε τα αλλα παιδια που επαιζαν.

Παρατηρησα ενα αγορι να περπαταει στο προαυλιο χωρις να ενοχλει αυτους που αθλουνταν και να καθεται σε ενα παγκακι ακριβως απεναντι απο τις κερκιδες.Τον κοιταξα καλυτερα και ξαφνιαστηκα για μια στιγμη αλλα μετα απεκτησα παλι την φυσιολογικη μου εκφραση.

Ηταν ο Χριστοφορος.Εβγαλε απο την τσεπη του ενα πακετο με τσιγαρα και το ανοιξε βγαζοντας ενα και τοποθετωντας το αναμεσα στα χειλη του. Το βλεμμα του αφηρημενα εφυγε απο το τσιγαρο του και κοιταξε γυρω του ενω μετακινησε το χερι του προς την τσεπη του, λογικα για να βγαλει τον αναπτηρα.

Η ματια του συναντηθηκε με την δικια μου και εμεινε εκει.Με κοιτουσε καθως το χερι του που κρατουσε τον αναπτηρα, πλησιασε το τσιγαρο του και αναψε τον αναπτηρα δινοντας ζωη σε αυτο. Ρουφηξε μια δυνατη τζουρα απο το τσιγαρο του και επειτα πιανοντας το στα δυο του δαχτυλα εξεπνευσε ολο τον καπνο που ειχε πριν ρουφηξει.

I'm sorryDonde viven las historias. Descúbrelo ahora