Rayden mengambil iPad yang berada di atas mejanya seawal pagi dia menjejakkan kaki ke dalam pejabatnya.
Kotnya disangkut pada menyangkut dan hanya tersarung vest hitam pada tubuhnya.
Ipad itu dihidupkan.
Name: Clara Alyssa Evans
Age: 26
Born in: Milan, Italy
Nationality: Italian-Malaysian
Hometown: Milan,Italy/ London,UKAcademic Qualification:
-Bachelor in Law (Oxford Univ.)
-Degree in Business Management (Harvard Univ.)
-Master in Business Management
(Harvard Univ.)Family:
-Mark Belnouvre Evans (Father)
-Maire Maisarah (Mother)
-Ethan Adam Evans (Brother)Facts:
-Part-time model for fashion magazine
-Fluent in English, Italy and MalayTAK
"Ni je? Boleh tahan juga perempuan ni" gumam Rayden sambil meletakkan gadget itu di atas mejanya.
Beberapa minit kemudian, pintu pejabatnya terbuka. 4 figura masuk ke dalam biliknya dan duduk di port biasa mereka.
Lutfi menjeling ke arah skrin iPad Rayden sekilas.
"Kau done a background check on Clara?" soal Lutfi pelik.
Karl yang duduk di atas sofa sambil menyilangkan kakinya pantas mengerling ke arah Rayden.
"So what do you get?" soal Karl.
Dia tersenyum. Faham sangat dengan sikap Rayden. Walaupun tidak kesah tetapi dia perlu kesah.
"She studied at the same university with you" ujar Rayden.
Karl memandang Rayden pelik.
"Dia study dekat Harvard? Hrm maybe hrm— I never notice her" balas Karl.
Mereka semua hanya senyap. Banyak perihal Clara Alyssa itu tidak diketahui oleh mereka.
Seorang mafia yang sangat misteri.
Rayden memulakan tugas paginya dengan menyemak beberapa fail projek yang sedang beroperasi di dalam serta luar negara yang dikendalikan oleh syarikatnya.
Valentine Cafe
Alyssa merenung cawan minumannya yang berada di hadapannya.
Dia kini berseorangan di tempat itu kerana mahu mencari ketenangan buat seketika. Tetapi masih ditemani oleh dua anak buah Rayden dari jauh. Semua ini kerana dia berdegil untuk keluar pada pagi itu kalau tidak dia tidak akan dipantau oleh anak buah Rayden.
YOU ARE READING
Bloody Love, Mafia✔
Romantizm"Are serious Clara? You don't know him?" Clara pantas menggeleng. "None of my business" "I just need my cargo back!" "Not that easy Miss Evans, I need something as jaminan" "-Jaminan?" "What do you want?" "It's you" Just because of a small matter...