"Finish him"
Alyssa segera mematikan talian tersebut.
Jari-jemarinya diketuk-ketuk di atas meja pejabat. Sesekali bibirnya digigit perlahan.
"Aish macam mana Ethan boleh ada dekat situ semalam?" soalnya sendiri tentang keberadaan abangnya di club itu semalam.
Lagi-lagi dia sedang berurusan dengan lelaki yang tidak berapa dikenalinya.
Ting
Beth
Something smell fishy about Harriz you should check out his business activity
Alyssa kembali meletakkan telefon pintarnya di atas meja.
'Apa yang dia cuba lakukan?'
Alyssa terus mencapai beg tangannya lalu meninggalkan pejabatnya dalam keadaan tergesa-gesa.
Tit
Button unlock ditekan.
Kereta Lamborghini Aventador itu terus meluncur laju meninggalkan bangunan pencakar langit itu.
Alyssa tiba di suatu tempat yang agak jauh dari tarikan umum. Dia menutup pintu kereta lalu memandang ke kawasan sekitar.
"Look who is here?"
Akibat suara itu, Alyssa berpaling.
Seorang lelaki berdiri di hadapannya."Kawan kau dah langgar kawasan aku" tutur Alyssa lalu bersandar pada keretanya dan menyilangkan kedua-dua tangan ke dada.
"Oh really? Kawan aku dah langgar kawasan kau? So sorry pretty" ucapnya pura-pura tidak tahu. Tiada langsung perasaan rasa bersalah ditonjolkan.
"Sekarang ni kau cuba jadi bodoh atau cuba tonjolkan kebodohan kau setelah sekian lamanya?" Sindir Alyssa sinis.
"Hrm yea aku dengar ada ura-ura pasal kau" kata orang itu dengan mengubah panggilan mereka.
"Ura-ura apa?" soal Alyssa kasar.
Lelaki iti tersenyum sinis.
"Just wait and see Clara. Soon" ujarnya lalu beredar.
Alyssa ditinggalkan dalam keadaan penuh dengan tanda tanya.
Ting
Alyssa melihat ke arah skrin telefon pintarnya yang bernyala itu.
Beth
DoneBeth
Kau dah jumpa Harriz?Pertanyaan itu hanya dibiarkan sepi. Dia terus masuk kembali ke dalam sport car itu lalu meninggalkan kawasan itu.
Evans Mansion
Ethan masuk ke dalam rumah lalu terus ke ruang tamu. Tali lehernya dilonggarkan. Seharian dia mengurungkan diri di dalam pejabat untuk menyiapkan kerja-kerjanya yang tidak akan berkurangan itu.
Seketika dia menangkap tubuh Mark yang baru keluar dari lift.
"Dad"
Mark berhenti melangkah. Dia melihat terus ke arah anak lelakinya yang duduk berehat di ruang tamu.
"Yes?" balas Mark dan mendekati Ethan.
Ethan menghembuskan nafasnya seketika. Terasa berat hati untuk bertanya. Mark masih setia menunggu anak lelakinya membuka mulut.
YOU ARE READING
Bloody Love, Mafia✔
Romance"Are serious Clara? You don't know him?" Clara pantas menggeleng. "None of my business" "I just need my cargo back!" "Not that easy Miss Evans, I need something as jaminan" "-Jaminan?" "What do you want?" "It's you" Just because of a small matter...