[14] Kiedy Razem Trenujecie.

3.9K 216 36
                                    

{Izuku Modoriya}

     Razem z Izuku chodziłaś co tydzień na plażę. Deku powiedział ci kiedyś, że jest to dla niego ważne miejsce, więc od tamtego dnia, zawsze ćwiczyliście razem.
     Wylewaliście pot, ale nigdy się nie poddaliście, przez co stawaliście się coraz lepsi.

{Katsuki Bakugou}

      Bakugou nie oszczędzał cię, a ty nie oszczędzałaś jego. Razem robiliście wielki hałas i syf obok siebie, ale mieliście to zazwyczaj gdzieś. Kiedy ktoś zwrócił wam uwagę, Katsuki rzucał się na niego, a ty śmiałaś się pod nosem.

{Todoroki Shouto}

     Kiedy razem trenujecie, Todoroki zwraca uwagę na twoje błędy, a ty odwrotnie. Chwaliłaś go, sprawiając, że zawsze się lekko rumienił.

{Eijiro Kirishima}

     Kiri uważał bardzo, by cię nie skrzywdzić. Przez ten fakt, zawsze się powstrzymuje i masz wrażenie, że z treningu korzystaszz tylko ty.

{Denki Kaminari}

     Trening z nim to czysta przyjemność. Możesz śmiać się z jego porażek, a on może siać się z ciebie. Razem się dopełniacie.


Mech, dziwny ten rozdział. Nie podoba mi się.

Dawno nic nie było, ja mam dużo nauki i dodatkowo muszę poprawiać rozdziały. Heh... trzeba wziąć się do roboty.

Ogólnie nie spodziewałam się, że ktoś to będzie czytać. Czuję się dziwnie, kiedy dostaję cały czas powiadomienia.

No cóż... do zobaczenia.

🌿Scenariusze  Boku no Hero Academia🌿Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz