notka pod rodziałem!
{Izuku Midoriya}
Mama Deku zaprosiła cię na obiad. Lubiłaś wspólne posiłki, ponieważ były bardzo miłymi spotkaniami.
Podczas jedzenia mama Deku zaproponowała ci, abyś została u nich w domu, a ty się zgodziłaś. Dostałaś pokój, ubrania od Izuku i już po chwili leżałaś w łóżku. Nawet nie zauważyłaś, że Midoriya wszedł ci do łóżka, przytulając się do ciebie.{Katsuki Bakugou}
Wbiegłaś do pokoju Bakugou, zatrzaskując za sobą drzwi. Chłopak spojrzał na ciebie, jak na idiotkę. Już miał krzyknąć na ciebie, ale ty szybko uciszyłaś go pocałunkiem. Byliście w dormie i aktualnie bawiliście się w chowanego. Stwierdziłaś, że pokój Bakugou to najlepszy pomysł, ponieważ każdy bał się tam wchodzić.
Tak naprawdę zabawa się skończyła o czym nikt cię nie powiadomił i zostałaś z Bakugou już do następnego dnia.{Todoroki Shoto}
Tata Todorokiego przerażał cię za każdym razem. Nawet gdy zaprosił cię sam i próbował nawiązać z tobą kontakt, jednak i ty i Todoroki byliście do tego specyficznie nastawieni. Przez cały dzień starszy Todoroki próbował do ciebie zagadać, ale zbywałaś go. Znałaś historię tej rodziny. Zostałaś jednak na noc, aby nie robić mu aż takiej przykrości.
{Eijiro Kirishima}
Razem z Kirishimą stwierdziłaś, że nowy kolor włosów będzie zabawny. Dlatego cały dzień wybieraliście kolor, aby w nocy pofarbować ci włosy na [kolor do wybrania].
{Denki Kaminari}
Zostałaś u niego na noc, aby przetestować jego moc. Chcieliście znaleść jakiś nowy trik, a jedyne co zrobiliście to wysadziliście korki w całym mieście.
{Hitoshi Shinso}
Twój chłopak zaprosił cię do siebie, aby pokazać ci swoją nową książkę o kotach. Nie spodziewaliście się, że przeczytanie całej książki zajmie wam tyle godzin, więc zostałaś u niego na noc.
{Dabi}
Tak naprawdę prawie mieszkałaś u niego. Były tam twoje ubrania i inne rzeczy, które raczej powinny być w twoim mieszkaniu. Nikogo więc nie zdziwiło, że ponownie spędzałaś noc w domu twojego chłopaka.
{Tenya Iida}
Razem mieliście ustalić szczegóły wycieczki klasowej. Nie spodziewaliście się, że tyle to potrwa, więc nie opłacało ci się wracać do domu.
witam.
dawno mnie nie było prawda?mam do was prośbę - pewna osoba, o nazwie niksonixx ma na swoim koncie one-shota.
i tutaj moja prośba. przeczytajcie go, dajcie gwiazdkę i najlepiej skomentujcie. nie zwracajcie uwagi na ship z jakiego jest ten shocik, a na sposób napisania, który jest cudowny.
dziękuję!
CZYTASZ
🌿Scenariusze Boku no Hero Academia🌿
Fanfictionprzeczytajcie chociaż wstęp, bo większość tego nie robi. proszę, przestrzegajcie jedyną prośbę jaką do was skierowałam. zero podtekstu seksualnego w komentarzach! dziękuję. ^^ Są to scenariusze z anime Boku no Hero Academia. Piszę: - Midoriya Izu...