miłego czytania. ^^ 1868 słów.
[Wasze pierwsze spotkanie]
Był już wieczór. Wracałaś z imprezy rodzinnej, ponieważ twoi rodzice chcieli jeszcze zostać. Nie miałaś wiele do przejścia, więc byłaś blisko domu. Nagle zatrzymałaś się, bo twoje oczy zauważyły człowieka. Uspokoiłaś się jednak, gdy zobaczyłaś, ż ona jedynie dokarmia bezdomne kotki. Stanęłaś koło niego, kucnęłaś i pogłaskałaś jednego z tych mięciutkich stworzeń.
- Koty to niesamowite zwierzaki, prawda? - zapytałaś, ale ci nie odpowiedział. Wstał i odszedł.
[Wasze drugie spotkanie]
Ponownie przechodziłaś tamtą drogą co wcześniej. Czułaś, że znów spotkasz tamtego chłopaka. I tak się stało - znów siedział pod murkiem i dokarmiał bezdomne koty. Ucieszyłaś się na jego widok, ale nie dałaś tego po sobie poznać. Tym razem wzięłaś ze sobą karmę, by dokarmić puszyste kuleczki. Dosiadłaś się do niego i uśmiechnęłaś się w jego stronę. Po kilkunastu minutach zaczęliście rozmowę i nawet się nie spostrzegłaś, a już musiałaś wracać.
[Zaciśnięcie więzi]
Już od dłuższego czasu spotykałaś się z chłopakiem. Zdążyłaś dowiedzieć się, że ma na imię Hitoshi i że uczęszcza do liceum U.A.. Cieszyłaś się, że chłopak się na ciebie otworzył, bardzo pomagało wam to w rozmowach. Mocno ucieszyłaś się gdy pewnego razu powiedział:
- Uznaje cię za przyjaciółkę, dlatego powiem ci, że moim darem jest Brainwashing, które polega na kontroli umysłu. Możesz zacząć się mnie bać, jak wszyscy...
Ty jednak zatkałaś mu usta słodką bułką i uśmiechnęłaś się promiennie. Nie miałaś zamiaru go zostawić.
[Uświadomienie sobie uczuć]
Siedziałem z [T/I] na ławce w parku. Od dłuższego czasu opowiadała, co dzisiaj jej się przytrafiło, a ja obserwowałem jej twarz. Nigdy nie zauważyłem, że jest taka piękna. Dodatkowo moje serce biło przy niej trochę szybciej niż przy innych kobietach. Ciekawe czy to... zauroczenie.
[Wyznanie uczuć]
Czekałam na Shinso w umówionym miejscu. Mieliśmy iść do schroniska, by zostać wolontariuszami. Chłopak jednak się spóźniał i to cię martwiło. Nigdy tego nie robił. Zobaczyłaś jednak, że Hitoshi już idzie, więc nie martwiłaś się tak bardzo. Shinso złapał cię za ręce, nabrał głęboko powietrza i powiedział:
- [T/I] muszę ci coś powiedzieć. Może nie znamy się długo, ale ja już tak nie mogę. Moje serce bije szybciej przy tobie, a uśmiech wstępuje na twarz. Myślę, że jestem w tobie cholernie zakochany. Czy zostaniesz moją dziewczyną?
Nie wiedziałaś co powiedzieć. Sama nie byłaś pewna swoich uczuć, więc mówiąc "Muszę to przemyśleć" oddaliłaś się, zostawiając go samego.
(i tak skończyliście razem)
[Przedstawienie go twoim rodzicom.]
Byliście parą już kilka miesięcy, a twoi rodzice jeszcze go nie znali. Nie chciałaś mieć przed nimi tajemnic, więc tuż po rozmowie z Shinso, stwierdziłaś, że właśnie jest odpowiedni moment, by go im przedstawić. Weszliście więc razem do twojego domu i usiedliście na kanapie. Widziałaś, że twój chłopak się denerwował, więc próbowałaś go rozluźnić jakimś słabym żartem. Udało ci się, bo już po chwili śmiał się cicho pod nosem. W ciągu kilku chwil w salonie pojawili się twoi rodzice i widząc was razem, uśmiechnęli się pod nosem. Byli z ciebie mocno dumni.
[Przedstawienie cię jego rodzicom]
Shinso wiele razy mówił ci, że raczej nie prędko poznasz jego rodziców. Jednak ty bardzo mocno chciałaś ich poznać, więc mocno nalegałaś. W końcu uległ i tym sposobem szłaś z nim do jego domu. Byłaś strasznie podekscytowana spotkaniem, więc co chwila potykałaś się o własne nogi. gdy doszliście do jego domu, przywitał was jego ojciec. Byłaś trochę przestraszona (w końcu nie codziennie widzi się człowieka z takimi worami pod oczami. Nawet Hitoshi takich nie miał!)
CZYTASZ
🌿Scenariusze Boku no Hero Academia🌿
Hayran Kurguprzeczytajcie chociaż wstęp, bo większość tego nie robi. proszę, przestrzegajcie jedyną prośbę jaką do was skierowałam. zero podtekstu seksualnego w komentarzach! dziękuję. ^^ Są to scenariusze z anime Boku no Hero Academia. Piszę: - Midoriya Izu...