[25] Wasza druga randka.

2.6K 137 15
                                    

{Izuku Modoriya}

Poszliście do wesołego miasteczka. Długo prosiłaś Izuku o jakieś wyjście, więc w sobotę Deku zabrał cię do tego świata zabawy. Bawiliście się wyśmienicie - udało wam się nawet wygrać kilka drobiazgów, które zatrzymałaś i ułożyłaś na półce.

{Katsuki Bakugou}

Poszliście na kręgle. Bardzo chciałaś zagrać, w końcu wszyscy twoi znajomi mówili, że jest to fajna zabawa. Więc po kilku godzinach błagań, zgodził się. Wyszło na to, że on bawił się lepiej od ciebie, bo za każdym razem wygrywał.

{Todoroki Shoto}

Wybraliście się do zoo. Odkryłaś, że Shoto kochał zwierzęta, więc pewnogo dnia zabrałaś go do świata zwierzątek. Gdy zobaczyłaś kucyki, pobiegłaś do nich, a Todo za tobą.
Bawiliście się bardzo dobrze.

{Eijiro Kirishima}

Poszliście razem do salonu gier. Nir mieliście lepszego pomysłu, a brak czasu spowodowany szkołą mocno wam doskwierał. Razem wygraliście wiele kuponów, które wymieniliście na jakąś maskotkę.

{Denki Kaminari}

Poszliście na lody. Było gorąco, a po całym dniu szkoły, lody były cudownym posiłkiem. Razem bawiliście się niesamowicie i postanowiliście to powtórzyć.


witam.
dwa rozdziały na jeden miesiąc, typowe dla mnie.
przez to zauważyłam, że połowa czytelników uciekła.
DALEJ TU JESTEM.
dobranoc.

och, zauważyłam, że następny rozdział będzie smutny i śmieszny.
kiedy ze sobą zrywacie, hehe.

🌿Scenariusze  Boku no Hero Academia🌿Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz