{Midoriya Izuku}
Kiedy zobaczył, że zniknęłaś, był zaniepokojony. Chciał cię szybko znaleźć i wrócić do domu. Byliście bowiem w centrum jakiegoś napadu. Gdy Izuku zobaczył cię na ekranie jakiegoś wieżowca, zaniemówił. Miałaś potargane włosy, twoja głowa pochylała się w przód. Prawdopodobnie byłaś nieprzytomna. Przestępcy na ekranie zaczęli coś mówić, grożąc twoją śmiercią. Deku był przerażony, nie chciał cię stracić. Na szczęście bohaterzy przybyli w porę i gdy złoczyńca chciał zrobić ci większą krzywdę, uratowali cię.
[Bakugou Katsuki]
Zostałaś porwana razem z nim. Uważali, że twoja twoja umiejętność w połączeniu z tą Dabiego może sprawić, że obydwoje będziecie silniejsi. Oczywiście uważałaś to za bzdurę. Mimo, że ty i twój chłopak mieliście wybuchowe charaktery, nigdy nie chcieliście być tymi złymi. Na szczęście byliście razem w pokoju, więc wspieraliście się na duchu. Kiedy bohaterzy was uratowali, byłaś bardzo szczęśliwa, tak jak Bakugou.
[Todoroki Shouto]
Zostałaś porwana tylko dlatego, że jesteś dziewczyną Todorokiego. Wkurzył jakiś typków, więc oni postanowili się zemścić. Oczywiście nie mieli odwagi zrobić coś twojemu chłopakowi, dlatego postanowili zaatakować ciebie. Oczywiście umiałaś się bronić, ale zaskoczyli się. Gdy się obudziłaś spaliłaś sznur niebieskim płomieniem i spokojnie uciekłaś, kiedy porywacze planowali co z tobą zrobić.
[Denki Kaminari]
Planowaliście nic nie robić, ale Denki uparł się aby uratować świat. Wiedziałaś, że to głupota, ale poszłaś za nim. Nim się spostrzegłaś, doszliście do jakiejś podejrzanej dzielnicy, a twój chłopak dostał metalową rurą w głowę. Gdy chciałaś mu pomóc, ktoś uderzył cię w tył głowy. Gdy się obudziłaś, zobaczyłaś dziwnego mężczyznę. Byłaś ubrana w niebieską sukienkę, dookoła ciebie leżały słodkości. Facet był jakimś popieprzonym fetyszystą. Kazał ci mówić na niego "tatuś", ale ty ze złością w oczach użyłaś swojej umiejętności na nim. Uciekłaś, po drodze ratując Denkiego.
[Eijiro Kirishima]
Gdy zostałaś porwana, a przynajmniej tak uważał Kirishima, zrobił wszystko, aby cię uratować. Nawet zaciągnął Bakugou na poszukiwania. Jednak ty tak naprawdę nie byłaś porwana, poszłaś z tą kobietą z własnej woli. Powiedziała ci, że masz niezwykłą urodę i naprawdę chciała zrobić ci kilka zdjęć. Zgodziłaś się i okazało się, że ta kobieta jest naprawdę miła. Zasiedziałaś się u niej w domu i zapomniałaś i randce z Eijiro. Po tym jak wyważył drzwi krzycząc " Znalazłem cię [t/i]" wiedziałaś, że już nigdy nie zapomnisz o waszej randce.
[Hitoshi Shinso]
Złoczyńcy naprawdę chcieli posiadać umiejętność Shinso. Dlatego porwali cię jako kartę przetargową. On dołączy do nich, a ty będziesz bezpieczna. Shinso jednak nie chciał się na to zgodzić. Uratował cię, ale ty wyparłaś wspomnienia o wydarzeniach jakie się tam wydarzyły.
[Dabi]
Nie porwano cię. Przecież już jesteś złoczyńcą.
[Tenya Iida]
Kiedy przestępcy chcieli cię porwać, Iida był naprawdę szybki. Szybko zabrał cię z rąk złoczyńców, przez co osiągnął nowy rekord w szybkości.
Witam, nie jestem na bieżąco z bnha, więc niektórych rzeczy mogę nie wiedzieć. Dodatkowo nie mam czasu na jakiekolwiek pisanie, dlatego mój styl mógł się zmienić/ zaniknąć. Aktualnie rozpoczęłam naukę w liceum, skupiam się tylko na niej. Postaram się pisać jakiś nowy rozdział raz na miesiąc, aby nie zostawiać was z pustymi rękami. W wakacje powinnam skończyć te scenariusze i zadecyduje czy dalej je ciągnąc. Możecie wybrać czy chcielibyście więcej niż te 50 rozdziałów. Nie będę nic pisała, jeżeli nie będzie to miało odbioru.
Pamiętajcie, że gwiazdka + komentarz = większa chęć do pisania tego,,, czegoś.
Miłego dnia/ nocy.
CZYTASZ
🌿Scenariusze Boku no Hero Academia🌿
Fanfictionprzeczytajcie chociaż wstęp, bo większość tego nie robi. proszę, przestrzegajcie jedyną prośbę jaką do was skierowałam. zero podtekstu seksualnego w komentarzach! dziękuję. ^^ Są to scenariusze z anime Boku no Hero Academia. Piszę: - Midoriya Izu...