[31] Kiedy razem rysujecie

3K 134 69
                                    

{Midoriya Izuku}

Nie spodziewałaś się, że twój chłopak potrafi tak ładnie rysować. Musieliście zrobić jakiś projekt, a wyszło arcydzieło.

{Bakugou Katsuki} 

Okazał się kompletnym beztalenciem, ale przynajmniej fajnie się bawiłaś, malując mu po rękach. On oczywiście strasznie się się wkurzył, ba na następny dzień musiał przyjść z kwiatkami na dłoniach do szkoły.

{Todoroki Shouto}

Bawiliście się dobrze, rysując jakieś dziwne obrazki. Nawet zaproponowałaś mu, że zrobisz mi tatuaż, ale wtedy zrobił się poważny, powiedział, że rysujesz okropnie i wyszedł do łazienki.

{Eijiro Kirishima}

Nabazgrał jakieś totalnie bezsensowne rzeczy, ale nie ochrzaniłaś go za to. Gdy widziałaś radość na jego twarzy, ty również byłaś szczęśliwa.

{Denki Kaminari}

Ty spokojnie rysowałaś jego, bo kiedy powiedziałaś mu, że chcesz kogoś narysować, od razu się zgłosił. Nie przewidziałaś jednak, że będzie odwalał różne dziwne pozy.

{Hitoshi Shinso}

Zrobiliście pojedynek, aby sprawdzić kto lepiej rysuje. Niestety nie byliście w stanie określić kto robi to lepiej, bo obydwie prace były słabe.

{Dabi}

Jedyne co razem rysujecie to plany pomieszczeń, do których macie się włamać.

{Tenya Iida}

Razem robicie każdy projekt do szkoły, więc zawsze krytycznie oceniacie swoje prace.



ale jestem zmęczona szkołą, a szczególnie rosyjskim i fizyką jskjsksjks :c

w trzy miesiące schudłam dwa kilogramy, czyli z cyklu: co stres w szkole robi z ucznie, :o

magatra 

🌿Scenariusze  Boku no Hero Academia🌿Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz