[30] Kiedy oglądacie yaoi

3.1K 153 74
                                    

{Izuku Midoriya}

Zaprosiłaś go na oglądanie filmu, ale nie spodziewał się, że będzie takiego gatunku. Na wszelki wypadek zamknęłaś drzwi na klucz, więc Izuku nie miał jak uciec. Cały seans miał zamknięte oczy.

{Katsuki Bakugou}

Agresywnie zamknął twojego laptopa, gdy tylko zobaczył co masz zamiar puścić. Potem wyszedł z twojego domu i nie odzywał się do ciebie przez tydzień,

{Todoroki Shouto}

Spokojnie oglądał yaoi, zachowywał się jakby robił to codziennie. Dopiero potem przyznał, że to było zawstydzające.

{Eijiro Kirishima}

Już chciał coś krzyczeć, ale w porę zakleiłaś mu usta. Przez moment widziałaś w jego oczach te męskie łzy.

{Denki Kaminari}

Oglądał z zaciekawieniem. Byłaś zdziwiona, gdy po skończonym odcinku zapytał o więcej. Denki jest jednak dziwny.

{Hitoshi Shinso}

Prawdopodobnie użył swojej mocy, byś wyłączyła yaoi, bo gdy się obudziłaś leciało kompletnie inne anime.

{Dabi}

Oglądałaś yaoi, które poleciła ci koleżanka. Siedząc w salonie nie zauważyłaś, że Dabi przysiadł się do ciebie. 

- Kręci cię coś takiego? - zapytał, a ty odskoczyłaś.

Dopiero wtedy połapałaś się, że Dabi ogląda z tobą.

{Tenya Iida}

Gdy zobaczył, że puszczasz yaoi, szybko wziął swój telefon i napisał sms'a do swojej mamy by do niego zadzwoniła. Gdy ona to zrobiła, zaczął udawać, że musi wyjść i w końcu naprawdę to zrobił - zostawił ciebie samą, śmiejącą się z własnego chłopaka.



fiu, fiu, dwa rozdziały w dwa dni. cóż, lecę czytać lekturę, bo tylko to mi zostało...

magatra

🌿Scenariusze  Boku no Hero Academia🌿Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz