[19] Kiedy Jesteś Chora.

3.5K 204 98
                                    

{Izuku Modoriya}

    Kiedy Deku dowiedział się, że nie będzie ciebie w szkole, postanowił zrobić jak najlepsze notatki.
    Zapisał wszystko co mógł, pisał wyraźnie i starał się robić wszystko po kolei. A gdy lekcje się skończyły, poszedł do ciebie, spędzając z tobą cały wieczór.

{Katsuki Bakugou}

    Bakugou myślał, że uciekłaś, więc postanowił pójść do ciebie i dać ci karę. Wziął książki i poszedł do ciebie, wchodząc do twojego domu, bo wiedział, że twoich rodziców nie ma. Jednak kiedy zobaczył, że jesteś chora, rzucił książki w kąt i poszedł zrobić ci herbatkę.

{Todoroki Shouto}

     Z Todorokim chodziłaś do szkoły, więc już pierwszy wiedxiał, że w szkole cię nie będzie. Załatwił wszystko z twoimi rodzicami i został z tobą cały dzień, opiekując się tobą.

{Eijiro Kirishima}

    Kiri też zaczynał być chory. Widać pogoda nie wpływała na was dobrze, bo ty miałaś gorączkę, a Kirishima katar i kaszel. Jednak wiedział, że zależy ci na ocenach, więc robił notatki i mimo coraz to gorszego zdrowia, opiekował się tobą.

{Denki Kaminari}

    Denki może i nie robił notatek, nie opiekował się tobą jakoś idealnie, ale dotrzymywał ci towarzystwa i rozśmieszał cię poprawiając ci humor.

Cóż, dawno nic nie było, więc postanowiłam to napisać. Za niedługo mam ferie, więc pewnie wtedy będzie tych rozdziałów więcej.

Do zobaczenia~

🌿Scenariusze  Boku no Hero Academia🌿Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz