9. Bölüm / Rachel

404 26 1
                                    

1 Hafta Sonra

Jaebeom'un Ağzından

Y/N ile sevgili rolü yapmamızın üzerinden bir hafta geçmişti. Ji Yun yavaş yavaş alışmaya başlıyordu. Çok zor durumlarda olmuştu. Ji Yun yanımızda olduğu zamanlar hep sarmaş dolaş olup, canımlı cicimli konuşmak zorundaydık. Biz de yavaş yavaş alışıyorduk aslında. Bunların yanında bir de bütün şirkete konu olmuştuk. Her gören bizim hakkımızda konuşuyordu. Sanırım şuanlık tek sorun buydu.

Bugün genel bir toplantı vardı. Sabah şirketin kapısında Y/N ile karşılaştım.

Jaebeom: Günaydın Y/N. Nasılsın?
Y/N: İyiyim ve heyecanlıyım. Bugünkü toplantı şimdiye kadarki ilk genel toplantım.
Jaebeom: Pek bir özelliği de yok zaten önemsemene gerek yok aslında, dedim ve gülerek asansörden indik. İndiğimiz zaman Ji Yun karşıda telaşlı bı şekilde dönüp duruyordu. Asansörün açılma sesiyle bize doğru döndü ve hemen beni bir kenara çekti.

Ji Yun: Bugün kimin geldiğini tahmin bile edemezsin. Seni içerde bekliyor.
Jaebeom: Kim gelmiş?
Ji Yun: Rachel, dedi. Öyle söylediği an kan beynime sıçradı. Rachel benim iki yıl önce haber almayı kestiğim yani ayrıldığım eski sevgilimdi. Her zaman bana takık birisi olmuştu. İlk ayrılmak istediğim ve Kore'ye geri döneceğim zaman beni tamamen bir düşmanı olarak görüyordu sanırım. Şimdi burda olması hiç iyiye işaret değildi.

Ji Yun'un dediğinden sonra hemen odaya gittim. İki yılda hiç değişmemişti. Hala aynı sinsilik ve çirkinlik vardı yüzünde.

Kapıyı çok sert bı şekilde açmıştım. Karıştırdığı kitaplığımdan ve kitabından kafasını kaldırıp benim olduğum tarafa baktı.

Jaebeom: Ne oluyor burda? Nereden çıktın sen? dediğim zaman yüzündeki hain gülümsemeyle beraber bana doğru yaklaşmaya başladı.
Rachel: Aaa ama Jaebeom beni üzüyorsun. Geldiğime sevinmen gerekirken böyle şeyler söylüyorsun. Hiç yakıştıramadım sevgilim, dedi.

Rachel beni öpmek için yaklaştığında kafamı çevirip ondan uzak bı taraflara gittim. Benden ne kadar uzak olursa benim için o kadar iyiydi.

Tam o sırada, ben Rachelden uzaklaşırken Y/N ve Ji Yun içeriye girdi.

Ji Yun: Rachel ne istiyorsun Jaebeomdan? O ve Y/N hayatlarında sen olmadan gayet mutlular.

Sanırım Ji Yun söylememesi gereken bir şey söylemişti. Rachel benim bir sevgilim olduğunu öğrenince deliye dönerdi. Ne kadar sahte de olsa. Ve Ji Yun ne kadar bizim sevgili olmamızı çok istemese de o da Rachelden fena halde nefret ediyordu. O yüzden söyleyemediği şey kalmazdı.

Rachel: Ben yanlış duydum galiba Jaebeom. Sen doğrusunu söylemek ister misin bebeğim? Ayrıca kim şu Y/N sürtüğü?
Y/N: Jaebeom değil de ben doğrusunu söylemek isterim. Y/N olarak. Biz sensiz gayet mutluyuz, dedi. Daha yeni tanımasına rağmen onun da Rachelden nefret ettiği belli oluyordu.

Rachel yüzündeki sahte sırıtmayı sona erdirip ciddi bir ifade takındı yüzüne. Bunu yaparken de yavaş yavaş bana yaklaşıyordu.

Rachel: Jaebeom ne diyo bu kız? Hemen bir açıklama yap. Yoksa-
Jaebeom: Ne yoksa ne?,dedim sözünü keserek. Ne yapacaksın? Hayatlarımızı mi mahvedeceksin, bize saçma iftiralar mi atacaksın? Korkmuyorum artık. Bunları zaten yaptın. Şimdi defol git odamdan ve şirketimden. Bir daha da adımını dahi atma.

Bu dediklerim Rachel için ağır olmuştu sanki. Ama bir o kadar da iyi olmuştu. Lafımı bitirdiğim zaman çantasını alıp pis pis bakarak çıktı odadan. Bu belayı def etmek zor olacak gibi duruyordu.

Y/N'nin Ağzından

Jaebeom'un sevgilisi Racehl gelmişti bugün. Geldiği gibi de gitmişti aslında. Herkes gibi ben de gıcık ölümüne gıcık olmuştum. Çok da belalı bir tipe benziyordu.

Jaebeom'un gerçek sevgilisi olmama rağmen nedense onu çok kıskanmıştım. Bu duygudan hiç hoşlanmamıştım. Çünkü eğer böyle devam ederse yakında başıma bela açacakmış gibi duruyordu.

Rachel odadan gittiğinde hepimiz derin nefesleri aldık. Sadece şimdi gittiğini hepimiz biliyorduk ama en azından şuanlık ortada yoktu.

Rachelden sonra biz de tek tek çıktık odadan. Jaebeom 'bugünlük yeter' dermiş gibi evine gitti hemen. Ben ve Ji Yun kalmıştık. Ben de tam odama gidecekken Ji Yun arkamdan seslendi.

Ji Yun: Y/N! Bu olanlar hakkında ne düşünüyorsun?
Y/N: Ben.. Yani şaşkınım. Jaebeom'un bi sevgilisi olduğunu bilmiyordum.
Ji Yun: Sadece şok mu oldun? Yoksa kıskandın mı? dedi. Bizim sahteden sevgili olduğumuzu bilmediği için evet demek durumunda kaldım.
Y/N: Yani evet. Benim yerimde olan kim kıskanmaz ki? Ben daha yüzüne bakmaya kıyamazken ortaya sevgilisi çıktı. Aynı zaman da bunu bana da söylememişti. Şuan kırgınlıkla beraber çok karışık duygular içindeyim.

boss あ jaebeomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin