Zayn.pov
Po tym jak wybiegłem szybko z domu i odjechałem od razu nie zgaszając auta pobiegłem na miejsce spotkania żeby omówić szczegóły.Gdy już doszłem na umówione miejsce zauważyłem pudła z bronią i granatami.
-O kurwa? Skąd to jest? ;-;
-Zdobyliśmy to kiedyś jak zaczynała się nasza współpraca i szef kazał nam to schować w bezpieczne miejsce na nagłe wypadki. - powiedział Adam, który był z Polski.
Po omówieniu szczegółów działania spakowaliśmy wszystkie potrzebne rzeczy do auta, pojechaliśmy pod wskazane miejsce gdzie trzymano Harrego, to są naprawdę debile jak nie wiedzą podstawowej rzeczy czyli sprawdzić czy nie ma telefonu x'D. Zauważyłem że to był stary plac budowy gdzie miał powstać jakiś wieżowiec. Snajperom kazałem wejść do najwyższej góry i żeby wszystko obserwowali i w razie gdyby plan zaczął się wymykać z pod kontroli żeby zaczęli po prostu strzelać do przeciwników. Wkradliśmy się do budynku wcześniej zdejmując ochroniarzy przy drzwiach. I od razu wszystkie te informację przekazywałem Louisowi przez telefon :). Wszyscy weszliśmy do budynku i od razu zaczęliśmy strzelać . Szybko rozłączyłem się z Louisem. Gdy już wszystkich zabiliśmy z ochrony, każdy się rozdzielił ja razem z Adamem (z siostrą króliczka PlayBoya B) ) skierowaliśmy się do piwnicy, wyważyliśmy drzwi granatem weszliśmy do środka i powstrzymaliśmy Baltazara przed zgwałceniem Harrego ( ͡° ͜ʖ ͡°). I postrzeliliśmy go w nogę ja i Adam na raz następnie zabrałem Harrego do wyjścia nie przejmując się krwawiącym Baltazarem, a w tym czasie Adam sprawdzał czy nie miał broni jednak Baltazar był szybszy i wyciągnął broń z skarpetki wcelował Adama lecz ja byłem szybszy i obroniłem Adama swoim ciałem dostałem w żebra. Dalej nie pamiętam co się działo słyszałem tylko krzyki Adama wołające o pomoc.
Niall.pov
Już długo nie było Zayna zacząłem się niepokoić zrobiło mi się nie dobrze chciałem wymiotować. Nagle zadzwonił do mnie telefon Zayna i usłyszałem jakiegoś gościa który mówi, że Zayn jest w szpitalu. Przestraszyłem się i od razu pobiegłam po Louisa który siedział w salonie wraz z dzieckiem. Zayn coś mi wspominał o jakimś dziecku ale nie zbyt go słuchałem. Szybko powiedziałem Louisowi żeby się zbierał i pobiegliśmy do pierwszego lepszego auta który stał na parkingu wcześniej wziąłem kluczyki i szybko wsiedliśmy do auta odpalając go napisałem do tego chłopaka na telefon Zayna jaki jest adres tego szpitalu i szybko wyjechaliśmy z parkingu na ulice i o dziwo mi to wyszło. Jechaliśmy pod wskazany adres szpitalu parę razy przejechaliśmy na czerwonym świetle jednak że nie przejmowałem się tym i jechałem dalej. Jak już dojechaliśmy do szpitala szybko wysiedliśmy z auta i skierowaliśmy się na recepcję. A tam stały dwie dziewczyny pielęgniarki spojrzały na nas i z wielkim uśmiechem na twarzy przywitały się i miały na imię Roksana i Julia.Spytaliśmy się w jakiej sali leżeli nasi chłopacy, Szybko pobiegliśmy pod wskazaną salę jednak okazało się, że nie można wejść na salę ponieważ trwa operacja Harrego i Zayna. Zauważyłem w mgnieniu oka jak Louis upada i szybko zawołałem pielęgniarkę.
Louis.pov
Obudziłem się w białym pokoju, a obok mnie leżał Niall spytałem się chłopaka co się stało, gdy skończył opowiadać okazało się, Zayn jest w śpiączce farmakologicznej lecz z Harrym wszystko jest dobrze i odpoczywa w pokoju obok. Po chwili Przyszła do mnie Julia i Roksana i powiedziały że zabierają mnie na USG bo mają podejrzenia ciąży, zrezygnowany wstałem z łóżka i usiadłem na wózek które miały dziewczyny. Zawiozły mnie do sali w której robi się USG dziewczyny pomogły mi wstać z wózka i położyłem się na taki dużym łóżku które jest lekko do góry podniesione. Dziewczyny zrobił mi badania mówiąc że mają do tego uprawnienia, jedna z dziewczyn wylała trochę zimnego żelu na mój brzuch jedna z nich powiedziała że będą bliźniaki po czym wydrukowała 2 zdjęcia dzieci w brzuchu. Spytałem się czy mogę pójść do Harrego i czy już się obudził. Powiedziały że mogę tylko żebym go nie przemęczał.
_____________________________________C.D.N___________________________JUTRO ( ͡° ͜ʖ ͡°)
SIEMA SIEMA ZIOMECZKI TUTAJ WASZA NAJLEPSZA ROKSANA I JULIA TERAZ PRAWDOPODOBNIE ZAKOŃCZYMY KSIĄŻKĘ 20 ROZDZIAŁEM I 2 DODATKAMI MAMY NADZIEJĘ ŻE ROZDZIAŁ WAM SIĘ SPODOBAŁ DO JUTRA :)
Koteczek i Króliczek PlayBoy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
YOU ARE READING
Kupiony przez potwora
FanficLouis jest małą hybryda która ma 15 lat,pewnego dnia zostaje porwany i trafia na aukcje niewolników i zostaje kupiony przez popularnego biznesmena Harry'ego Edwarda Stylesa.