S234

1K 90 11
                                    

Okey untuk S2 aku akan guna Jihyo pov.  Kalau nanti ada V punya pov aku letak Tae pov. Enjoy this S2 Crudele.
———————————————————————

Aku baring di atas katil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku baring di atas katil. Dress ditubuhku masih belum dilucutkan. Penat melayan tetamu. Taehyung masih diluar. Bersembang dengan Jihoon, Jimin dan kawan dia yang lain. Aku dah berhenti sekolah sebab Taehyung suruh. Taehyung kan dah habis sekolah. Appa Taehyung minta Taehyung jadi CEO dekat company Tuan Kim. Jadi, aku tak payah risau pasal keperluan aku. Aku rasa Taehyung boleh bagi segalanya.

Aku memejamkan mataku. Kim Taehyung. Namja yang aku suka sejak kecil dah jadi suami aku. Tak sangka kan. Tapi, aku agak terkilan sebab Taehyung ambil kesucian aku waktu kami belum bergelar suami isteri. Nasib aku jenis memahami dia. Dia sakit. Dia obses dengan aku.

"Kau dah tidur?"

Mataku tercelik semula. Taehyung membuka butang bajunya dari atas sehingga ke bawah. Jam aku pandang. Sudah hampir pukul 11 malam patutla masuk ke dalam bilik. Takda geng la tu nak lepak.

"Dorang dah balik ke?"

Aku bangun. Tuala aku capai. Aku ingin masuk mandi. Taehyung menahan tanganku lalu mencium leherku.

"Mandi wangi-wangi tau"

Taehyung senyum petak dekat aku. Byuntae huh!

..

Aku menghampiri Taehyung yang sedang tidur. Aku nak gerak dia mandi. Lama sangat ka aku mandi sampai dia tertidur.

"Tae...bangun. Mandi dulu lepas tu sambung tidur"

Aku mengerakkan tubuh Taehyung perlahan. Taehyung mengeliat sedikit lalu matanya dibuka.
Aku senyum kepadanya. Rambutku yang masih basah dikeringkan dengan tuala.

"Lepas mandi, 5 round okey. Kita tak payah tidur malam ni. Arraso?"

Aku membulatkan mata lalu mencubit perlahan Taehyung. Muka Taehyung serious sahaja. Dia benar-benar masukkan ia. Habisla aku!

"Aa..okey. Awak pergi mandi sekarang"

Aku menolak tubuh Taehyung. Taehyung tersenyum sinis. Gedik pula tengok Taehyung ni.

10 minit kemudian

Aku pura-pura tidur. Aku taknak malam ni 5 round. Esok mesti tak boleh jalan punya. Dia punya main bukan main lembut-lembut. Semua dia nak kasar. Boleh mati tahu tak.

Aku dapat rasa Taehyung naik ke atas katil. Aku memejamkan mataku dengan erat. Selimut aku acah naik ke dada. Buat macam tengah sedap tidur. Tapi sedap lagi kalau aku main dengan Taehyung. Eh tiber.

"Huh, tidur dah ke?"

Aku dapat dengar dengan jelas suara Taehyung. Suara dia serak basah malam ni. Haih. Dapat aku rasa selimut aku di tarik sedikit. Taehyung menghampiriku lalu mencium belakang badanku. Meremangnya ya Tuhan. Perlahan tangan Taehyung memeluk pinggangku. Semakin lama semakin menghampiri perut dan tempat privasi aku. Aku nak cover tapi hmm..

"Aku tahu kau belum tidur"

Alamak, mesti dia terdengar aku mendesah kecil. Aku memusingkan badanku. Senyuman tawar aku berikan kepadanya.

"Encik Taehyung, hari dah malam. Esok kita main eh"

"No"

Tegas sahaja Taehyung bersuara. Haih nanti aku melawan dia marah pula. Aku hanya mengangguk dan mengetap bibir. Biarla. Biarkan bulan dan bintang menjadi saksi cinta kami berdua.




















































Tbc.

Crudele | Song Jihyo & Kim Taehyung [C]Where stories live. Discover now