S236

878 79 63
                                    

Sebulan kemudian

Harini dah masuk sebulan perkahwinan aku dengan Tae. Dalam sebulan ni mesti dah banyak kali aku dengan dia making baby. Sebenarnya aku tak nak pun. Tapi aku ikutkan juga nafsu Tae yang macam tah papa. Bila tah nak berubah. Geram pulak aku. Potong dick tu kang ha senang.

"Jihyo...layan aku"

Ahhh sudah.

"Maaf Tae..tapi tak boleh buat masa sekarang"

Aku menunduk.

"Kenapa? Period?"

Aku mengeleng.

"Haish! Kau tahu kan yang aku tengah ada masalah dekat office. Aku ingatkan kau boleh layan aku untuk hilangkan stress. Ahh!!"

Tae memarahiku. Rambutnya dikusutkan. Ya, 2 minggu yang lalu syarikat dia kena tipu dengan syarikat mana tah. Habis duit 2.6 billion. Aku ingatkan semua dah settle bila dia ajak aku p Pulau Jeju haritu. But, sampai sekarang tak settle lagi.

"Tae....."

Aku mengambil tangannya lalu memegang. Tetapi dia menepis dengan kasar. Aku terkedu. Aku hampir menangis. Aku tahan air mata dari terkeluar.

"Aku keluar. Jangan tunggu aku"

Lantas, Tae mengambil kunci kereta dan dompet lalu meninggalkan aku seorang diri. Bukan. Meninggalkan aku dengan bayi yang aku kandungkan. Anak Taehyung.

..

Author pov

"So, you minta isteri you layan but dia tak nak?"

Taehyung mengangguk.

"Apa jenis isteri dia tu!"

Taehyung meneguk lagi minuman keras itu.

"You jangan stress. Malam ni biar I layan you"

Taehyung memandang yeoja di hadapannya.

"Hiks...boleh ke?"

"Apa la you ni..You pernah rasa badan I dah kan haritu masa kita pergi outstation"

Taehyung mengangguk kecil.

"Thankyou Khanika"

Bibir Taehyung dan Khanika bertemu dan bermula laa aksi 18+ huh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bibir Taehyung dan Khanika bertemu dan bermula laa aksi 18+ huh.

End author pov

..

Aku duduk tak menentu. Tae pergi mana? Mana dia pergi sampai sekarang tak balik lagi? Aku isteri. Aku risau keadaan dia. Aku bukan tak pernah bagi dia buat sex dengan aku. Cuma aku takut, aku keguguran. Memandangkan aku baru mengandung. Kandungan aku pun masih baru. Takut tak kukuh.

Jam dah menunjukkan pukul 3 pagi. Aku semakin mengantuk. Tapi, aku nak tunggu Tae. Aku call semua kawan Tae, tapi sorang pun kata Tae tak ada dengan dorang. Aku tak tahu nak call sapa lagi. Jap, P.A Tae aku belum call. Mana tahu dia tahu Tae ada dekat mana.

Contact P.A Tae aku tekan. Aku tekan butang call. Please angkat. Please.

"Nombor yang anda dail sedang busy buat anak"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Nombor yang anda dail sedang busy buat anak"

Aku mengeluh. Of course dia dah tidur. Tapi, tak boleh blah gila operator (?) tu cakap. Takpala. Baik aku tidur.

..

Author pov

Rumah Khanika

Khanika melihat miss called. Tertera Bitch di situ.

"Boyfriend nak datang ke?"

Taehyung bersuara. Khanika tergelak kecil.

"I mana ada boyfriend. You la boyfriend I. Tae, you marah tak kalau I cakap ni?"

Taehyung menguis rambut Khanika. Khanika memegang dada Taehyung.

"Cakapla sayang"

"I-I mengandung. Anak you"

Taehyung tidak memberi sebarang respon membuatkan Khanika tidak keruan.

"Kalau you tak nak. I boleh gu-gugurkan kandungan ni"

"Keep it. Berapa minggu?"

Khanika tersenyum. Bibir Taehyung di cium sekilas.

"1 weeks"

Badan Khanika di peluh oleh Taehyung.

"I pun dah lama nak kan anak. Thankyou sayang. Esok you pindah masuk rumah I okay. I takut something bad happen dekat you and our baby"

Khanika tersenyum sinis. Taehyung mula menyayangi dirinya dan bayi dalam kandungannya. Mereka tidur berpelukan tanpa seurat benang di dalam selimut.

End author pov











































Tbc.

Crudele | Song Jihyo & Kim Taehyung [C]Where stories live. Discover now