S239

781 100 53
                                    

Sebulan kemudian

"Kau betul ni nak pergi sorang?"

Aku mengangguk. Aish Jennie ni. Selama ni aku pergi check kandungan aku sorang okay je. Kandungan aku dah berusia 4 bulan. Lagi 5 bulan lahirla anak ku. Then, aku dah pesan dekat omma jangan bagitau aku dekat mana kat Tae.

"Kalau macam tu, okeyla. Esok kau datang tak?"

"Of course la datang. Aku orang yang nak menganjing masa weeding kau. Tak sangka eh kau melekat dengan Jimin. Crush kau tu"

Aku mengusik Jennie. Halamak dorang dah nak kahwin. Aku harap alam rumahtangga dorang happy je. Takda macam aku. Ada orang ketiga.

"Kau memang kan. Okayla aku balik dulu. Apa-apa call aku eh. Bye"

Aku menghantar Jennie hingga ke pintu. Aku melambai ke arahnya dan Jennie hilang dari pandanganku.

Setelah itu, aku naik ke bilik untuk bersiap ke hospital. Aku calit sedikit bedak dan liptint dekat bibir. Perfume aku sembur. Okey done.

..

Hospital

Aku duduk di tempat menunggu untuk giliran aku di panggil. Seorang jejaka duduk di sebelahku. Aku bow sedikit menandakan aku hormat kedatangannya. Dia juga bow kepadaku.

"Hai"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hai"

Sapa ku. Ala aku kan peramah. Lagi-lagi dengan namja kacak. Hehehehehe.

"Hai"

"Buat apa datang sini?"

Soal aku.

"Follow awak. Hehe"

Aku ketawa. Dahla hensem lepas tu pelawak pula. Taste aku betul ni. Heee.

"Laa yeke? Hehe"

Aku gelak tersipu-sipu.

"Berapa bulan?"

"4 bulan"

"Mana appa dia?"

Aku tersentak. Appa dia tak pernah tahu yang anak dia wujud.

"Appa dia tak ada"

"I'm sorry. Takpe, biar daddy yang jadi appa awak ye"

Lelaki tadi mengusap perutku. Hatiku rapuh. Aku rasa nak menangis. Tae tak pernah usap anak aku dalam ni. Bila lelaki ni usap, aku dapat rasa kasih sayang dia dekat anak dalam kandunganku.

Crudele | Song Jihyo & Kim Taehyung [C]Where stories live. Discover now