Only You & I ~ 13.Bölüm

185 17 2
                                    

Selam, biliyorum yeni bölüm geç geldi ama bir takım işlerim olduğu için yazamadım. Bölüm şarkısının anlamına bakabilirseniz eğer daha iyi alabilirsiniz duyguyu. Keyifli okumalar:)

13.Bölüm

Derim bir nefes alıp eve girdiğimde bu olanların hepsini unutmak istedim. İçimden defalarca kez tekrarlıyordum. Liam benim arkadaşım, Liam benim arkadaşım…

Anahtarımı kenara bırakıp kendimi salona attım. Selena burkulan bileğini uzatmış televizyon seyrediyordu. Benim geldiğimi fark edince başını bana çevirdi. O kaşlarını çatmış beni süzerken koltuğa yüz üstü atladım. ‘’Ne oldu Demi?’’ Gözlerimi açtım. Selena ayağa kalkmış topallayarak yanıma geliyordu. ‘’Kalkmasana sen!’’ diye biraz sesimi yükselttim. ‘’Beni siktir et sana ne oldu? Neden ağladın?’’ merakla yüzümü incelerken - aslında sadece yarısını çünkü diğer yarısı koltukla bütünleşmiş durumda- bir şey dememi bekliyordu. Omuzlarımı silkip gözlerimi kapadım. ‘’Hiçbir şey olduğu yok biraz duygusal günümdeyim.’’  Ama sanırım bunu dememeliydim çünkü koluma bir cimcik yedim. ‘’Ahh!’’ doğrulup kolumu ovaladım. ‘’Ne yaptın ya, koparsaydın!’’ gözlerini kısarak benim yapamadığım o kötü bakışı yaptı. ‘’Söylememeye devam edersen onu da yaparım.’’ Ben onun gibi bir bakış atamayacağım için direk dil çıkarım. ‘’Yaparsın sen, senden beklerim, psikopat.’’ Bana aynı şekilde bakarken gözlerimi devirip derin bir nefes aldım.

Bu sırada yeni saçlarını savura savura yanımıza Miley geldi. Gülümseyen yüzü beni görünce soldu. Harika, bu günde herkesin gülümsemesini solduruyorum. Ya da banane ben gülmüyorsam onlarda gülmesin biz kardeş değil miyiz? ‘’Neden ağladın?’’ diyerek yanıma oturdu. ‘’Onu bekliyorum anlatması için.’’ Selena ‘nın hafif kızgın sesine gözlerimi devirdim. ‘’Ben sanırım Liam’ı seviyorum.’’ İkisi de suratıma bön bön baktıktan sonra sırıttılar. ‘’E bunda ağlanacak ne var?’’ dedi Selena elini omzuma koyup. ‘’Şu var Liam beni sevmiyor.’’ Miley bacaklarını altına alarak oturdu. ‘’Sorun Haley’mi? Tatlım, Liam o kızdan bıkmış gibi gözüküyor.’’ Başımı salladım. ‘’Bıkmış zaten.’’ Gözlerim dolduğu için hızla birkaç kez kırpıştırdım. ‘’Eee, neden üzülüyordun?’’ Selena’ya bakıp konuştum. ‘’Bu gün bana başka birini sevdiğini onun için benden yardım istediğini söyledi.’’ Bu sırada birkaç göz yaşı yanağımdan süzülmüştü bile.

‘’Lanet adam, neden hep senden yardım istiyor?’’ Miley’nin sesi sinirli geliyordu. ‘’Ne dedi bu kız hakkında sana Demi?’’ diye şefkatli sesiyle sordu Selena . Onlara tüm olan biteni anlattım, bana dediği her şeyi hatta anlatırken ki gülümseyişini bile. O gülümseme çok tatlıydı.

Konuşmamı bitirince ikisine de merakla baktım. Ama beklediğim gibi bir surat ifadeleri yoktu, gülümsüyorlardı. Neden gülüyorsunuz sizi sürtükler? Diye bağırmak istesem de bunu yapmadım. ‘’Demi sen bir salaksın!’’ diyen Selena’ya şaşkınlıkla baktım. ‘’Hatta tam bir aptalsın.’’ Gözlerim daha da açılabilirmiş gibi açılıp Miley’e döndü. ‘’Ben ne yaptım?!’’ ikisi de kıkırdayıp daha da sinirimi bozdular. ‘’Liam’ın bahsettiği sensin anlamadın mı?’’ alayla yüzümü buruşturdum. ‘’Ben mi? Saçmalama Miley!’’ Selena çatlak olmayan eliyle yanağımı sıktı. ‘’Tabi ki sensin. Hırçınsın, şakaların iyi, Liam ne zaman çağırsa gidiyorsun ve onu dinliyorsun, ukalasın..’’ elimi kaldırdım. ‘’Bekle, bekle o ukala falan dememişti.’’ Sel omuzlarını silkti. ‘’Biliyorum onu ben ekledim.’’

‘’Dua et ki sakatsın yoksa seni döverdim.’’ Yine gözlerini kıstı. Al işte niye ben yapınca böyle olmuyor. Evet birkaç kere aynanın karşısında çalıştım, her neyse. ‘’Seni bu halde bile döverim Demi.’’ Birbirimize bakmaya daha da devam ederdik ama Miley’nin eli bunu bozdu. ‘’Ben sizi dövmeden kesin şunu.’’ Derin bir nefes aldım. ‘’Evet, her neyse. O kız ben değilim.’’ Evet değilim, ben olsam anlardım sonuçta. Anlamaz mıydım? Ya gerçekten bensem. Bu düşünce kısa bir an bana iyi hissettirdi ama kısa bir an çünkü o kız ben değilim ve kendimi kandırıp hayal kırıklığına uğramak istemiyorum.

Only You & IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin